کد خبر: 9753 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2012 - 18:27

پخش انیمیشن موهن در صدا و سیما!

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد علنی شدن برخورد شیطان با اسلام، قرآن، حق و پیامبر اکرم (ص) و دوقطبی شدن جبهه جهان هستیم.

وی با اشاره به مردم ایران از بیش از 30 سال گذشته برای پیاده کردن دین اسلام تلاش می‌کنند، تصریح کرد: شیطان با تمام توان در برابر این قضایا می‌ایستد.

عباسی بیان کرد: شیطان انتقام خود از قرآن را با به آتش کشیدن قرآن و انتقام از رسول‌الله (ص) را با ساخت فیلم‌های موهن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیش از 30 سال حرف حق می‌زنند و دیگر ملت‌ها را به خود فرا می‌خوانند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های جهان مادی با 27 هزار کلاهک اتمی فقط تهدید می‌کنند و خط و نشان می‌کشند.

عباسی اذعان کرد: دشمن می‌داند که مردم ما ندای الله‌اکبر را سر دادند و «لا‌اله‌الا‌الله» را طلب کردند و الهه‌ها را کنار زدند و «الله» را انتخاب کردند.

وی افزود: ما در دوره ایمان به سر می‌بریم و مسلمان بودن کفایت نمی‌کند بلکه مومن بودن کفایت می‌کند، اسلام باید به ایمان تبدیل شود یعنی ایمان به قلب ما وارد شود.

وی با اشاره به اینکه ایمان دارای متعلق‌های هفت‌گانه است، بیان کرد: اگر این متعلق‌ها گرفته شود، اصول و فروع دین از ما گرفته می‌شود.

عباسی ایمان به خدا، غیب، ملائکه، ارسال انبیاء، کتاب، آخرت و آیه‌های الهی را متعلق‌های هفت‌گانه ایمان برشمرد.

وی با بیان اینکه این متعلقات از 150 سال قبل مورد هجوم گسترده قرار گرفته است، عنوان کرد: بنیان دروس زیست در دبیرستان و دانشگاه‌های ما داروینیزم است و حرف‌های اسلام به کتاب‌های درسی ما وارد نشده است.

عباسی تصریح کرد: مشکلات ما در جنبش نرم‌افزاری تولید علم این است که زیست‌شناسی ما داروینی است.

وی افزود: دشمن با علوم حسی و تجربه غیب را مورد هجمه قرار داده‌اند و افراد حرفی را که اساس آن غیب است، قبول نمی‌کنند.

عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.

وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

وی با بیان اینکه دشمن گام به گام و به آرامی جلو می‌آید، تصریح کرد: آیین قرآن‌سوزی بحث ایمان به کتاب را مورد هجمه قرار داد.

عباسی عنوان کرد: دشمن با راه‌اندازی عالم موازی بحث ایمان به آخرت را مورد هجمه قرار داده و سریال‌هایی را در این زمینه ساخته است.

وی در مورد ایمان به آیه‌های الهی بیان داشت: خداوند در تمام موجودات نشانه‌هایی را قرار داده، اما چشم نشانی‌بین از ما گرفته شده است که این چشم باید در کودکان و نوجوانان ما باز شود.

عباسی اذعان کرد: تمدن غرب در حال آب شدن است زیرا بحث ربا را جدی نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما باید بداند که حتی انیمیشن‌های غربی پر از اندیشه است، افزود: دشمن با تولید آثار سینمایی، سریال‌ها و موسیقی فلسفی باور افراد را تغییر می‌دهد.

حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال «اندیشکده یقین» به مناسبت 24 مهر ماه سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان با موضوع «آیات شیطانی، آیه‌های ربانی» به ایراد سخن پرداخت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads