کد خبر: 97500 - تاریخ: شنبه، 28 نوامبر 2015 - 17:08

ایران خودرو و سایپا خودروهای ثبت نامی را نه سند می‌زنند نه تحویل می‌دهند

خودروهای ثبت‌نامی در طرح اعطای وام 25 میلیونی برای خرید خودرو سند زده نمی‌شود.

به گزارش خوبان ، از آنجایی که معاونان فروش ایران خودرو و سایپا از هفته گذشته زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی را امروز شنبه اعلام کرده بودند از این رو خبرنگار باشگاه خبرنگاران را با مراجعه به چند نمایندگی دو شرکت خودروساز یاد شده، وضعیت تحویل خودروها را مورد پایش قرار داد.
بر پایه این گزارش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو واقع در دو راهی قلهک از جمله شعباتی بود که تعداد زیادی از افراد برای ثبت‌نام خودروهای تحت پوشش وام 25 میلیونی در هفته‌های گذشته به آنجا مراجعه کرده بودند.
این گزارش می‌افزاید: امروز که به گفته معاون فروش ایران خودرو زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی بود این نمایندگی بسیار خلوت و بدون هیچ ازدحامی از جمعیت ثبت‌نام‌کنندگان خودرو بود.
در این شعبه مسئول نمایندگی ایران خودرو در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه مبنی بر اینکه آیا از امروز خودروهای ثبت‌نامی در  این شعبه تحویل مردم خواهد شد گفت: در حال حاضر تمامی خودروهای ثبت‌نامی به این نمایندگی تحویل داده شده و در پارکینگ‌ها مستقر شده است.
وی افزود: ولی به دلایل نامعلومی هیچ یک از خودروهای ثبت‌نامی به نام افراد سند زده نمی‌شود و علت آن ظاهرا اختلاف بانک مرکزی و شرکت خودروسازی ایران خودرو در بخش دریافت تسهیلات 25 میلیون تومانی می‌باشد.
به گفته این مسئول نمایندگی ایران خودرو هنوز کسی برای تحویل خودروی خود به این مرکز مراجعه نکرده است؛ و در صورت مراجعه البته خودرویی هم به وی تحویل داده نمی‌شود.
منبع :باشگاه خبرنکاران جوان
انتها یپیام /74

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads