کد خبر: 9737 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2012 - 18:05

ایجاد 13 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور گیلان

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از ایجاد 13 رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: مرتضی رضایی صوفی با اشاره به اینکه دانشگاه مزبور هم اکنون دارای پنج رشته کارشناسی ارشد است بر ضرورت بهره گیری دانشجویان از بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تاکید کرد.

وی اظهارداشت: این دانشگاه هم اکنون دارای 18 مرکز و 38 هزار دانشجودر مقاطع کارشناسی در رشته های نظری و فنی است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از ورود چهار هزار دانشجو جدید در سال جاری در این دانشگاه خبرداد و گفت: در حال حاضر یک هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه دانشگاه پیام نوراستان را به عنوان یکی از قطب های آموزشی دانشگاه پیام نور کشور دانست و افزود: افق های برای این دانشگاه ترسیم شده است که این افق ها دانشگاه پیام نور را در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی پیش می برد.

رضایی صوفی با اشاره به اینکه باید در همه زمینه ها به دانشجو توجه کرد، گفت: با توجه به دانشجو و اهمیت دادن به آنان همواره در امور موفق خواهیم بود.

وی یادآورشد: موفقیت های فارغ التحصیلان در دوره های تکمیلی دانشگاه پیام نور نشان از جایگاه ویژه این دانشگاه در کشور دارد و همچنین ارتباط بین صنعت و دانشگاه امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads