کد خبر: 9719 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 اکتبر 2012 - 09:58

هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان افتتاح شد

هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در رشت افتتاح شد، در این نمایشگاه 420 ناشر از سراسر کشور جدیدترین کتاب‌های خود را در موضوعات مختلف ارائه کرده ‌اند که از میان آنها 350 ناشر کشوری و 70 ناشر استانی هستن

به گزارش خوبان به نقل از مهر: هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر دوشنبه در مراسم آغاز به کار این رویداد مهم فرهنگی گفت: نمایشگاه کتاب تاثیر مهمی در رشد و توسعه شاخص های علمی منطقه دارد.

حمید حاذق نیکرو افزود: استقبال مطلوب دانش‌ آموزان، دانشجویان، طلاب و استادان حوزه و دانشگاه همواره مورد توجه و اهمیت دست‌ اندرکاران برپایی این نمایشگاه بوده است.

وی همچنین نقش نمایشگاه کتاب گیلان در ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی استان را بسیار تاثیرگذار دانست و اظهارداشت: این خطه از ایران اسلامی به لحاظ مراکز دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی جزو استان های شاخص کشور محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در این نمایشگاه 420 ناشر از سراسر کشور جدیدترین کتاب‌های خود را در موضوعات مختلف ارائه کرده ‌اند که از میان آنها 350 ناشر کشوری و 70 ناشر استانی هستند.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع و 240 غرفه برپا شده است و کتاب ها با 40 درصد تخفیف به فروش می‌ رسند.

نیکرو گفت: هشتمین دوره از نمایشگاه کتاب گیلان از ساعت 10 صبح تا 20 شب روزهای 24 تا 30 مهر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی یادآورشد: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و استانداری گیلان برگزار شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads