کد خبر: 97163 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 نوامبر 2015 - 09:30

حقوق بشر یا حربه نفوذ

سید احمد ذبیحی

نظام اسلامی ایران را کریه و مشوه نشان دهد تا ضمن فشار بیشتر بر ملت ایران و تقویت جبهه ضد انقلاب ، با ایجاد اختلاف در درون از جلوه کردن جذابیت های خیره کننده انقلاب الهی مردم شریف ایران جلوگیری کند.

به گزارش خوبان،دکتر سید احمد ذبیحی ، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی گیلان، در پی گزارش اخیر احمد شهید در مورد موضوع حقوق بشر در ایران و ادامه اتهامات واهی او نسبت به جمهوری اسلامی ایران با عنوان «حقوق بشر یا حربه نفوذ»  به شرح ذیل است.

استکبار جهانی و غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا ‍‍پس از عدم کسب موفقیت در جنگ تحمیلی ۸ ساله، برای درهم شکستن توانمندیها و قابلیتهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اقدام به اجرای برنامه های متعددی کرد که همچنان ادامه دارد.

از مهمترین اهداف نظام سلطه در مقابله با پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه، جلوگیری از نفوذ مردمی آن در بین ملتهای مسلمان و مظلوم منطقه و جهان بوده است.

از این رو دنیای استکبار در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی، همواره تلاش کرده است با سیاه نمایی چهره نورانی و پاک نظام اسلامی ایران را کریه و مشوه نشان دهد تا ضمن فشار بیشتر بر ملت ایران و تقویت جبهه ضد انقلاب ، با ایجاد اختلاف در درون از جلوه کردن جذابیت های خیره کننده انقلاب الهی مردم شریف ایران جلوگیری کند.

از ابزار رایج که جبهه لیبرال دموکراسی غرب بارها از آن ناجوانمردانه علیه استقلال و ارزشهای اسلامی ملت ایران بهره برده است؛ موضوع حقوق بشرسازمان ملل است که به عنوان دستآویزی نخ نما شده همچنان در خدمت مثلث شوم زر و زور و تزویرقرار دارد. ثروت آل سعود، قدرت آمریکا و تزویر انگلیس دست به دست هم می دهند تا با گزارشهای نسنجیده ، خلاف واقع و مغرضانه آقای احمد شهید به اغراض شیطانی خود که ضربه زدن به حیثیت و اعتبار فراگیر جمهوری اسلامی در جهان است نائل شوند که البته زهی خیال باطل.

در حالی که مدعیان دروغین حقوق بشر در تمام ابعاد به معنای واقعی حقوق همه انسانها را حتی در قلمرو خود با شیوه های مختلف نقض کرده اند؛ اصرار دارند غیرانسانی ترین ناهنجاری های اخلاقی را به جای ارزش به فرهنگ جوامع تحمیل کنند تا از این راه با ترویج مد، مصرف گرایی، فساد و بی دینی منافع نامشروع خود را تامین کند.

جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند احمد شهید گزارشگر سرسپرده معلوم الحال که بارها گزارشهای خلاف واقع و صهیونیست پسند او حقوق دانان بی طرف را نیز متحیر و متعجب کرده است اینک به دنبال اجرای پرده ای دیگراز نقش های مزورانه خویش است. بی شک همانطور که رهبر هوشمند و مقتدر انقلاب اسلامی اعلام کرده اند نظام اسلامی مدعی حقوق بشر است. در حالی که سالها مدعیان حقوق بشری غرب با مشارکت در جنایتهای سهمگین دستشان تا مرفق به خون انسانهای بی گناه از شرق تا غرب آلوده است و هنوز از آن جنایت ها طنین فریاد مظلومانه کودکان افغانستان ، عراق ، سوریه ، فلسطین و یمن … به گوش می رسد دم از نقض حقوق بشر در ایران می زنند.

اینان بدون توجه به اولین حقوق انسانی که حق انتخاب، استقلال و آزادی در رای می باشد؛ گستاخانه هر آنچه با منافعشان در ستیز باشد ضد حقوق بشر می شمارند. تعریف آنان از حقوق بشر حقوقی است که در چارچوب بی فرهنگی و بی ارزشی آنها تعریف می شود. آزادی را ولنگاری و بی دینی تعریف می کنند و استقلال را جدایی طلبی و نژادگرایی . در قاموس حقوق بشر غربی انسان باید آزاد باشد تا بهره برساند و منافع شرکتهای سرمایه داری را تامین کند نه اینکه آزاد باشد تا اندیشه کند و آزاده باشد.

مکتب مزورانه حقوق بشر غربی انسانها را خودخواهانه بدون رعایت تفاوتها و منافعشان برای خود و جهان بینی خود تعریف می کند. چگونه می توان پذیرفت تروریست ها، قاچاقچی ها و جاسوسان که علیه منافع ملی و امنیت یک ملت دست به خیانت و جنایت می زنند از سوی بزرگترین مرجع بین المللی سازمان ملل یعنی شورای حقوق بشر محق و مظلوم معرفی شوند؟

توجه به مقتضیات زمان و مکان اولین نکته در تهیه گزارش است؛ که همواره مغرضانه توسط احمد شهید بدان توجه نمی شود. و نکته آخر، بحث استفاده آمریکا از حربه حقوق بشر به منظور نفوذ و دخالت در اجرای عدالت در نظام اسلامی است. توافق هسته ای با کمال تاسف بستری مناسب برای نفوذ در لایه های قدرت و انقلاب را در صورت عدم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم می کند. خطر اجازه ورود به احمد شهید برای دخالت و اعمال خواستهای شیطان بزرگ بسیار جدی تر از ورود به مراکز نظامی است. دولتمردان که تاکنون به حق در برابر نفوذ و مداخله خصمانه عامل دست استکبار ایستاده اند نباید اجازه دهند این بار این دزد شرافت و حقوق ملت ایران از پنجره وارد شود.

منبع :روشن خبر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads