کد خبر: 96817 - تاریخ: یکشنبه، 22 نوامبر 2015 - 12:13

اجمالی/سردار نقدی در همایش طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی روی کاغذ باقی مانده است/خبر بد سردار برای آمریکایی ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقتصاد مقاومتی در حد کاغذ باقی مانده است.

به گزارش خوبان،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی که در مجموعه تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، ضمن تقدیر از دست اندر کاران این همایش، اظهار داشت: رهبر انقلاب در ابتدای سال فرمودند تلاش گران عرصه تولید، مشغول جهاد هستند و این یعنی هرکسی در این راه کشته شود شهید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به طلایه داران اقتصاد مقاومتی بیان داشت: خوش به حال شما که توفیق داشتید در این عرصه قدم بردارید و اگر فرصت اجازه می داد تا پایان روز گزارش های شما در این حوزه را استماع می کردم.

وی ادامه داد: من به خدمتگذاری و نوکری شما که با عشق و علاقه فرمان رهبری را دنبال کردید افتخار می کنم.

نقدی در توصیف ویژگی های بسیجی گفت: بسیحی اهل آباد کردن دنیاست ولی اهل دنیا نیست؛ تلاش دشمن این است که به ما بقبولاند که تنها راه پیشرفت، سازش با آمریکا و ظالمان است و القای این حرف غلط که اگر فان آوری روز را می خواهیم باید با آنها بسازیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی همراهی ها با این عقیده در داخل بیان داشت: متاسفانه برخی از ساده لوخان این مطلب را باور کرده اند و اعتقاد دارند که باید باج سیاسی دهیم تا سرمایه خارجی وارد کشور شود و این تنها یک توهم است.

نقدی با انتقاد ار کم کاری ها در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در حد سیاست ها و روی کاغذ باقی مانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بر خلاف آنچه که می گویند نقدینگی نداریم و باید به سمت جذب سرمایه های خارجی برویم، در حال حاضر نقدینگی در کشور فراوان است.

نقدی با اشاره به لزوم تقویت تولید گفت: ما باید عرضه داشته باشیم تولید را سودآور کنیم که فرمول آن همان فرمان رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یک خبر خیلی بد برای آمریکایی ها داریم و اینکه قرار است ظرفیت بسیج سازندگی را چه در گروه های جهادی و چه در اقتصاد مقاومتی به فضل پروردگار به 5 برابر ظرفیت موجود برسانیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads