کد خبر: 96636 - تاریخ: جمعه، 20 نوامبر 2015 - 12:02

سخنگوی ارشاد؛

آغاز فعالیت رسمی خواننده شبکه من و تو در ایران کمی زود است!

امیرحسین کریمی پس از انتشار اخبار و حاشیه‌های مختلف در رسانه‌های مختلف، ضمن تکذیب تمام ادعای عنوان شده، اعلام کرد تا زمان اعلام نظر مسوولان فعالیتی نخواهد کرد.

به گزارش خوبان، امیرحسین کریمی که به تازگی خبر فعالیت‌های رسمی‌اش در ایران و تلاش‌هایی برای انتشار آلبوم و قرارداد با یک شرکت معتبر انتشار آثار موسیقی منتشر شده است، ضمن تکذیب تمام صحبت های عنوان شده، اعلام کرد که تا زمان پاسخ رسمی مسئولین فرهنگی کشور درباره اجازه فعالیت رسمی در ایران، هرگز فعالیتی نداشته و کلیه اخبار منتشر شده کذب محض است.

امیر حسین کریمی در متن این نامه توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه می‌خوانید:

«سلام و درود می‌فرستم به مردمانی که با صلابت از دیروز تا امروز با قطره قطره‌ خون و ذره ذره‌ وجود خود حافظ امنیت و آرامش سرزمین‌مان بودند.

امروز سکوت دو سال و سه ماه و بیست و سه روزه‌ خود را که لحظه به لحظه اش را شمرده ام، می‌شکنم تا به توهین‌ها و اتهاماتی که به حق نیستند، پاسخی هر چند کوتاه و مختصر بدهم. من امیر حسین کریمی هستم، نه امیر حسین آکادمی!

نه امیرحسین با هیچ پسوند دیگری که تنها و تنها دست‌پرورده خداوندگار و خانواده ای هستم که اشتیاق و عشق به هنر و زادگاهم را در وجودم نهاده‌اند. شش ماه پس از اتمام آن برنامه‌ تلویزیونی به ایران بازگشتم و بر همگان واضح و مبرهن است که اگر نمی‌خواستم به صورت مجاز و قانونی در کشوری که در آن به دنیا آمده، بزرگ شده و متعلق به آن هستم، در کنار مردمی که خود را از آنان می دانم فعالیت کنم، دلیلی برای بازگشت نداشتم.

برخلاف سایرینی که بعد از سال‌ها آزمون و خطا و چشیدن طعم ناخوشایند فعالیت در بازارهای خارجی و غیرمجاز موسیقی حالا هوای دیار و بازگشت به وطن کرده‌اند. اینجانب از روزی که بازگشتم پاسخگوی توجهات و سوالات مراجع رسمی کشورم بودم. به گواه رسانه‌ها و مردم آگاه سرزمینم تاکنون ثانیه‌ای از فعالیت موسیقایی خود را در جایی منتشر نکردم و با هیچ تهیه کننده و شرکت انتشار آلبوم موسیقی وارد قرارداد نشده و متعهد نیستم. تا به امروز که در انتظار اجازه ای رسمی برای فعالیت قانونی و مجاز در کشورم هستم.

در پایان لازم به اشاره می دانم که در صورت ادامه یافتن نشر اکاذیب و اخبار بی پایه و اساس در مورد خود ناچار به پیگیری از طریق مراجع قانونی خواهم بود. پناه می برم به خدایی که دست او بالاتر از تمام دست‌هاست.»

خبرگزاری خانه ملت هم در خبری نوشت: سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه تاکنون نیز مجوز هیچ آلبوم موسیقی یا اجرای کنسرت در ایران به خواننده شبکه من‌وتو داده نشده، آنچه در برخی رسانه‌ها آمده است را شایعه خواند و تاکید کرد: «حتی درخواستی از این خواننده در وزارت ارشاد ثبت نشده است.»

حسین نوش‌آبادی به شایعات ارائه مجوز وزارت ارشاد به آلبوم «امیرحسین کریمی» واکنش نشان داد و گفت: «این فرد درخواستی برای آلبومی نداشته و تاکنون نیز مجوز هیچ آلبوم موسیقی و یا اجرای کنسرت در ایران به او داده نشده، در واقع آنچه در رسانه‌ها آمده شایعه است چرا که حتی درخواستی از این خواننده در وزارت ارشاد ثبت نشده است.»

معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «اگرچه این خواننده جزو افرادی است که از درجه و رتبه بالای هنری برخوردار نیست و مدتی با شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور رابطه داشته؛ اما متعهد شده که در چارچوب قوانین کشور کار کند و رفتار خود را جبران کند.»

وی با بیان اینکه افرادی که با شبکه‌های ماهواره‌ای همکاری داشته و وجه اخلاقی مناسبی در اذهان عمومی ندارند باید برای فعالیت در ایران، اعتماد مردم و مسئولان نظام را جلب کنند، افزود: «ارائه مجوز و آغاز فعالیت در ایران در مورد شخص «امیرحسین کریمی» کمی زود است؛ آغاز فعالیت افرادی که زمان زیادی از فعالیت آن‌ها با شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌گذرد، به صورت زود هنگام اتفاق نمی‌افتد چراکه باید مسائل و سوابق افراد با دقت بررسی شود و در ادامه باید موسیقی، محتوای شعر و نوع نگاه آن‌ها بررسی شود.»

نوش آبادی تاکید کرد: «بعید است این گونه افراد بتوانند به آسانی از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران مجوز بگیرند.»/

منبع: موسیقی ما

انتهای پیام /115


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads