کد خبر: 96248 - تاریخ: دوشنبه، 16 نوامبر 2015 - 19:20

پای داعش به بازی ایران و گوام هم باز شد

مقامات فدراسیون فوتبال و امنیتی گوام برای بازی فردای تیم‌شان مقابل ایران خبر از تشدید مسایل امنیتی در این جزیره آمریکایی دادند.

به گزارش خوبان ،پس از حادثه‌ای که در جریان دیدار تیم‌های ملی فرانسه و آلمان در پاریس رخ داد و انفجاری که باعث شد تا دست کم حدود 150 نفر از مردم فرانسه جان خود را از دست بدهند این روزها شایعات زیادی از دیدارهای مهم فوتبالی به گوش می‌رسد که موجب آن شده است تا تدابیر امنیتی شدیدی برای این مسابقات در نظر گرفته شود.

در حالی قرار است تیم ملی فوتبال ایران در کشور گوام از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 فردا مقابل تیم ملی این کشور به میدان برود که این شایعات حتی به این جزیره تحت سیطره آمریکا نیز رسیده و گوامی‌ها که کشورشان از جزایر نظامی آمریکا محسوب می‌شود در آستانه بازی فردا قصد دارند با توجه به بمب‌گذاری اخیر در پاریس دو جلسه فوق‌العاده را برگزار کرده تا به همین منظور آخرین راهکارها برای تدابیر امنیتی بازی فردا را مورد بررسی قرار دهند.

این موضوع با درخواست رئیس فدراسیون فوتبال گوام انجام می‌شود و او در آخرین اظهاراتش ضمن اشاره به موضوع بمب‌گذاری در فرانسه خواسته است تا تدابیر امنیتی ویژه‌ای در بازی ایران و گوام حکم‌ فرما باشد تا هواداران و آنهایی که با خانواده خود برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه می‌آیند در شرایطی امن این مسابقه را تماشا کنند.

گزارشگر تلویزیونی گوام به نقل از مسئولان فوتبال گوام در این زمینه گفت: ما در مورد ایجاد تدابیر امنیتی برای مسابقه ایران و گوام بحث و گفت‌وگوهای لازم را با مقامات امنیتی انجام داده‌ایم و قرار شد تا دو جلسه مازاد دیگر را داشته باشیم تا با امنیت کامل برای هواداران و بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه مسابقه برگزار شود.

وی افزود: در جلسه نهایی که بعد از ظهر امروز در فدراسیون فوتبال گوام برگزار می‌شود در مورد برنامه‌های اضطراری و اورژانسی به تصمیمی‌گیری خواهیم پرداخت که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و راهکارهای مطلوبی را ارائه خواهیم کرد. هرچند که مقدمات این بازی را به صورت مناسب فراهم کرده‌ایم و بررسی‌های لازم انجام شده و فکر نمی‌کنم که مشکل خاصی به وجود بیاید.

این مسابقه قرار است از ساعت 9 صبح فردا به وقت تهران در ورزشگاه دددو گوام برگزار شود.

 

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیاام /87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads