کد خبر: 96189 - تاریخ: یکشنبه، 15 نوامبر 2015 - 20:35

اینجا دانشگاه است یا...؟!!

از کنسرت موسیقی در دانشگاه آزادپرند و شهرقدس تا خوانندگی زنان در دانشگاه ارشاد دماوند! + فیلم

جریان ضداسلامی با نفوذ در دانشگاه های کشور قصد استحاله ارزشهای اسلامی و قبح زدایی را دارد و متاسفانه عده ای از مسئولین دانشگاه ها و وزارت علوم توجه ای به این موارد نداشته و اتفاقات تلخی به وقوع پیوسته که…

به گزارش خوبان به نقل از سایت دانشجو خبر، رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در دیدار با جمعی از روئسا و مسئولین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به نکات مهمی اشاره کردند که بعضی از آنها در دیدارهای قبلی هم مورد توجه و تذکر ایشان واقع شده بود.

مهمترین بخش تذکرات رهبر انقلاب به مسئولین دانشگاه ها در مورد دو مسئله در دانشگاه ها و کشور بود. یک ابزار گلایه از کاهش رتبه و رشد علمی کشور و دو گلایه از برنامه های ضدفرهنگی و ضداسلامی ای که به اسم برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها اجرا می شود.

خبرها و گزارش ها از دانشگاه های کشور نشان میدهد که یکی از دلایل اصلی کاهش رشد علمی در دانشگاه ها، همین برنامه های ضدفرهنگی است که باعث انحراف فضای دانشجوها از مسیر صحیح علمی و فرهنگی شده است. طبیعی است که اگر محیط دانشگاه ها از اهداف و رسالت های خود منحرف شود، نباید انتظاری داشت تا رشد علمی ای که در ده سال گذشته بوجود آمده بود همچنان ادامه یابد.

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با روسای دانشگاه ها  فرمودند: «برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته اند و برای توجیه کار غلط خود می گویند، دانشجویان باید شاد باشند! شاد بودن برای هر محیطی خوب است، اما به چه قیمتی؟ به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط؟ مگر غربی ها از اختلاط چه بهره ای جز جنایات کنونی جنسی برده اند که ما بدنبال پیروی از همان شیوه ها هستیم. کار فرهنگی ماهیت دیگری دارد، مسئولین فرهنگی دانشگاهها بفهمند چه می کنند؟ کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمانها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.»

جریان ضداسلامی با نفوذ در دانشگاه های کشور قصد استحاله ارزشهای اسلامی و قبح زدایی را دارد و متاسفانه عده ای از مسئولین دانشگاه ها و وزارت علوم توجه ای به این موارد نداشته و اتفاقات تلخی به وقوع پیوسته که باعث ناراحتی شدید رهبرانقلاب، علما و بدنه دانشجویی کشور شده است.  باید بررسی کرد که چرا رهبر معظم انقلاب با این صراحت چنین تذکراتی میدهند. پایگاه خبری تحلیلی دانشجوخبر با توجه به رسالت خود در رصد و بازتاب اخبار و رویدادهای دانشگاه های استان تهران فقط به سه نمونه از برگزاری کنسرت های موسیقی غیراسلامی در دانشگاه های استان تهران اشاره میکند. قبل از دیدن فیلم های این مراسمات از شما کمال عذرخواهی را داریم.

دانلود فیلم: دانشگاه آزاد پرند – برگزاری کنسرت موسیقی و … به بهانه جشن نیمه شعبان!

 

دانلود فیلم: دانشگاه آزاد شهرقدس – برگزاری کنسرت موسیقی به بهانه جشن فارغ التحصیلی!

 

دانلود فیلم: دانشگاه ارشاد دماوند – برگزاری کنسرت موسیقی و تکخوانی زنان به بهانه جشن ورودی های جدید!

 

مسئولین دانشگاه ها، اساتید ارزشی و انقلابی، تشکل های دانشجویی، مراکز و نهادهای مربوطه از جمله وزارت اطلاعات و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رسانه های دانشجویی و عمومی کشور همه و همه از این به بعد باید با رصدی همه جانبه تحقق فرمایشات مهم رهبری را دنبال کنند و تکرار چنین مواردی قطعا برای جامعه دانشگاهی کشور قابل تحمل نخواهد بود.

با توجه به سخنان رهبرانقلاب حجت برای تمامی مسئولین دانشگاه ها تمام شده و رئسای دانشگاه ها نباید اجازه دهند افراد نفوذی و زاویه دار با ارزش ها و باورهای دینی مردم متولی امور فرهنگی دانشگاه ها شوند. باید از این به بعد دید چنین برنام های ضداسلامی در کدام یک از دانشگاه های ما تکرار میشود که قطعا تکرار چنین موضوعاتی نشان دهنده ضدیت مسئولین مربوطه با فرمایشان رهبر انقلاب و سیاست های نظام اسلامی است و تبعات سنگینی خواهد داشت.

 

انتهای متن/256


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads