کد خبر: 95631 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 نوامبر 2015 - 18:59

نبرد عقیده ها در لایه هسته ای

توافق یا بیانیه، مشکل در این دو نیست،‌ تفاوتی هم ندارد که توافق، بیانیه مطبوعاتی باشد یا نباشد، برای ما آمریکا شیطان بزرگ است و بس.

به گزارش خوبان، وبلاگ قدسیان نوشت: توافق یا بیانیه، مشکل در این دو نیست،‌ تفاوتی هم ندارد که توافق، بیانیه مطبوعاتی باشد یا نباشد، برای ما آمریکا شیطان بزرگ است و بس. نه اینکه مخالف مذاکره باشیم، اتفاقاً تنها مردمی هستیم که مکتب مان با مذاکره و منطق پابرجاست، اصلاً ما به مذاکره شهره هستیم، و فقط حرف حساب در منطق مان می گنجد و در مذاکره هم گزینه و تهدید که هیچ،  آب را هم اگر بر ما ببندند زیر بار زور نمی رویم.اصلاً منش ما پهلوانی و جوانمردی است، منش ما حسینی و حسنی است.

این طبیعت دنیاست، که یکی زورگو و یکی هم مظلوم، یکی معاویه و یکی هم حسن(ع) باشد، بی تفاوتی در این میان معنایی ندارد، ناخودآگاه باید عقیده ای را دنبال کنی.اصلاً آنها مذاکره می کنند برای عقیده شان، و ما هم مذاکره می کنیم برای دنیای مان تا عقیده مان تضعیف نشود. مسئله امروز در تعداد سانتریفیوژها در فردو ، در مقدار آب سنگین اراک، در محدو د کردن غنی سازی و درآوردن قلب فردو و کم کردن ۸ تن مواد به ۳۰۰ کیلو و یا اینکه IR-8  ما به IR-1  تبدیل شود، نیست، مسئله جای دیگرو چیز دیگر است. هرچند طرف پیش روی ما-غرب-چند مدتی است که دیگر رنگ آرامش را نمی بیند، قدرت نرم انقلاب اسلامی و اندیشه های پیر جمارانی پایه های کاخ سفید را آن چنان به لرزه انداخته است که به اشتباه، به دنبال بمب اتم و موشک های جمهوری اسلامی هستند.

و اما قدرت شیطان رو به  اضمحلال است و این از قدرت لا یتغیر عالم است. در همه تاریخ،بوده اند ظالمان و مستکبرانی همچون چنگیز و تیمور و بناپارت که بدنبال کشور گشایی و تشکیل یک حکومت واحد بوده اند که امروز نیز همان خط در زیر پرچم مدرنیته نه با رهبری چنگیز و تیمور بلکه با سردمداری نظام مستکبر آمریکا و بازی گردانی صهیونیستی دنبال می شود. و این یک واقعیتی است انکار نشدنی بدور از هرگونه توهم توطئه و سلطه.

امروزه دیگر در دنیا کشوری هژمونی نیست، مدت هاست که دنیا دیگر کدخدا ندارد، و تنها هژمونی اسلام است که بر کل عالم حکومت می کند و چه زیبا بدان اشاره کرد، آقا سید مرتضی” غرب نیز دوران تاریخی خویش را طی کرده است و اکنون رو به سوی اضمحلال و فروپاشی دارد ، تنها توافق اجتماعی ماندگار، دین است“.

شیطان بزرگ-آمریکا- و سگ نگهبانش-اسرائیل- خوب می دانند که نبرد نهایی نزدیک است، نبردی آخرالزمانی که غرب در اینجا تنها نقش های اعطایی از صهیونیست ها را اجرا می کند، نبردی که انقلاب اسلامی تمدن توحش غرب را  مدت هاست در عراق و افغانستان و سوریه و لبنان و یمن و  فلسطین باز می دارد و قدرت تامل و اندیشه را به رخ اروپاییان و غربیان می

کشاند.

 

 

انتهای پیام /898


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads