کد خبر: 95627 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 نوامبر 2015 - 18:49

با نظر مساعد جهانپور و باشگاه

هادی سهرابی بازیکن خمامی به تمرینات تیم داماش بازگشت

کادر فنی و اجرایی باشگاه داماش گیلان در نشستی درباره وضعیت انضباطی هادی سهرابی به بحث پرداختند و با نظر مساعد جهانپور و باشگاه داماش گیلان هادی سهرابی به تمرینات بازگشت.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، در آخرین جلسه تمرین تیم داماش گیلان کادر فنی و اجرایی باشگاه داماش گیلان در نشستی درباره وضعیت انضباطی هادی سهرابی به بحث پرداختند و در مورد رفتار هادی سهرابی در دیدار داماش – مس رفسنجان به بحث و تبادل پرداخته شد.

در این جلسه که در هرمزگان برگزار شد در نهایت به‌خاطر رفتار حرفه‌ای و پسندیده سهرابی در گذشته و عدم سابقه قبلی، با نظر مساعد باشگاه داماش گیلان و همچنین مصلحت تیم و شادی هواداران, وی می‌تواند از اولین جلسه تمرین بعد از بازی با هرمزگان در تمرینات تیم شرکت کند.

هادی سهرابی بازیکن تیم داماش گیلان در بازی این تیم برابر مس رفسنجان در هنگام تعویض به جای نشستن بر روی نیمکت تیم داماش گیلان ترجیح داد تا به رختکن برود و مجید جهانپور به‌ علت این حرکت تصمیم گرفت تا وی را از لیست بازیکنان تیم داماش گیلان خارج کند.

داماش از هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور باید روز دوشنبه  و از ساعت 14:45 در بندرعباس به دیدار تیم آلومینیوم هرمزگان برود و هادی سهرابی بازیکن تیم داماش گیلان می‌تواند پس از بازگشت تیم داماش گیلان از این بازی حساس، تمرینات خود را با این تیم رشتی از سر بگیرد.

انتهای پیام/223


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads