کد خبر: 9559 - تاریخ: یکشنبه، 14 اکتبر 2012 - 09:41

2 باند مواد مخدر در گیلان متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 22 کیلوگرم تریاک و متلاشی شدن دو باند مواد مخدر در این زمینه در استان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به متلاشی شدن دو باند مواد مخدر در استان اظهار کرد: کشف این باند با کمک گزارش‌های مردمی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به نام «ح ـ ح» بود، افزود: پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مسئول شناسایی باند مذکور را با انجام اقدام‌های اطلاعاتی ماموران ذکر کرد و یادآور شد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به چگونگی حمل مواد مخدر توسط اعضای این باند به گیلان پی بردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به دنبال تعقیب و مراقبت موفق به دستگیری دو نفر از اعضای این باند که مواد را وارد استان کرده بودند، شدند.

فلاح‌کریمی افزود: در بازرسی از خودروی این دو نفر   مقدار 8 کیلو و 800 گرم تریاک و 7 کیلو 950 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و بسته‌بندی شده بود کشف و ضبط  شد.

وی با اشاره به دستگیری سرکرده یک باند دیگر مواد مخدر خاطرنشان کرد: در عملیات دیگر موفق شدیم از باند دیگر به سرکردگی شخصی به نام «ر- ش» که در سطح استان اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد مقدار 6 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کنیم که تعداد 3 نفر از اعضای باند نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی ماموران این پلیس یادآور شد: تلاش پلیس برای زدودن این ماده افیونی از جسم و روح جوانان استان است.

وی با تصریح بر تداوم مبارزه پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر متذکر شد: این پلیس از هیچ کوششی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر فروگذار نیست.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads