کد خبر: 95334 - تاریخ: یکشنبه، 8 نوامبر 2015 - 18:58

وقتی يك روزنامه راه نفوذ مجله تایم می شود

با خیانت کنندگان به ناموس ملی برخورد شود

روزنامه امتیاز در شماره ۱۷۹۱ خود با انتشار عکس صفحه اول مجله تایم که در آن عکس دختری بی حجاب نقش بسته است و با تحریف تیتر مجله تایم سعی در بزک کردن چهره این رسانه معاند با کشورمان نموده است.

به گزارش خوبان به نقل از تهران نیوز، این روزنامه با ذوق زدگی توضیحی مثبت از چاپ این عکس در مجله تایم داده و سپس به شرح ناقصی از پیشینه این مجله پرداخته است. در این خبر به هیچ عنوان تحلیل یا گزارش خاصی از علت چاپ این عکس داده نشده است و فقط به بازنشر آن در نیم صفحه بالایی صفحه اول خود پرداخته است.

اینکه چرا یک روزنامه که از بیت المال کشور استفاده می کند، تبدیل به بازنشر دهنده اخبار ضد ایرانی رسانه های معاند با انقلاب اسلامی می شود را شاید با رمز گشایی از پروژه نفوذ دشمن که اخیرا رهبر انقلاب تاکیدات زیادی به آن داشتند، فهمید.

روزنامه امتیاز با تغییر در تیتر این مطلب آن را “آینده جهان در دهه های آینده چگونه خواهد بود” ترجمه کرده است در حالی که تیتر این مطلب “Is Iran Finally Ready for Change” به معنی ” آیا ایران در نهایت برای تغییر آماده می شود؟ ” سعی در بزک کردن چهره این نوشتار خصمانه داشت.

اینکه دشمن سعی در القاء استحاله فرهنگی و القای استحاله آرمانهای  انقلاب را دارد مسئله جدید و عجیبی نیست، اما اینکه یک روزنامه با اطمینان خاطر در همین مسیر قدم بردارد و نگران هیچ گونه برخورد مسئولان مطبوعاتی کشور نباشد جای بسی نگرانی دارد.

همزمانی روز اول نمایشگاه مطبوعات با انتشار این عکس بزرگ در صفحه اول روزنامه امتیاز، نشان از خاطری آسوده از انتشار این مطلب و اطمینان از عدم  بازخواست است و به زعم این روزنامه شاید در این روزها که به خاطر تیتر ضد آل سعود با وطن امروز برخورد می شود نگرانی از برخورد با چنین مطالبی جایی ندارد.

دکتر فوائد ایزدی از کارشناسان  برجسته کشورمان بر این عقیده است که هرجا دشمن از کلمه change استفاده کرده منظورش همان نفوذاست( بیشتر بدانید).

مجله تایم در حالی تغییر در دهه های آینده را ناشی  از مدل لباس پوشیدن دخترکی نموده که مشخص نیست این فرد مدل است یا شهروند.

 

1

 

در روزهای گذشته دستگیری تعدادی از عوامل نفوذ فرهنگی دشمن در رسانه ها زنگ خطر را برای مسئولین کشور به صدا درآورده بود و باید گفت دشمن امید زیادی به عوامل نفوذی خود در کشور بسته است تا اهداف خود را از طریق آنها برای مردم بزرگ نمایی کند.

دستگاه های انقلابی بایستی مراقب نفوذ دشمن در رسانه های داخلی و القاء خواسته های دشمن در بین مردم باشند. شاید مجله تایم در کشور ما مخاطب نداشته باشد اما روزنامه ها که از بودجه کشور استفاده می کنند، نقش ارتباط دهنده مردم با تفکرات براندازانه دشمن را بر عهده نگیرند.

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads