کد خبر: 94894 - تاریخ: چهارشنبه، 4 نوامبر 2015 - 10:00

اشاره‌ آقا به‌ گریه کدام آمریکایی‌ بود؟/ همه دست زدند، حتی ایرانی‌ها!

رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان، سخن از گریه یک مسئول آمریکایی در جریان مذاکرات راندند. حال این سوال پیش می آید کدام مسئول آمریکایی در جریان مذاکرات گریه کرده است و امروز هبر انقلاب در این باره می فرمایند: عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند.

به گزارش خوبان به نقل ازمشرق، رهبر معظم انقلاب در دیدار ديروز با دانش آموزان و دانشجویان با اشاره به ابراز تنفر یکی از مسئولان آمریکایی از جنگ در جریان مذاکرات مذاکرات و حتی گریه او، اشاره کرد و فرمود: یکی از مسئولان آمریکایی در مذاکرات از تنفر از جنگ گفته و حتی گریه کرده است، عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند اما حمایت بیدریغ و کمکهای بی وقفه آمریکا به رژیم جنایتکار، قصاب و آدم کش صهیونیستی و حمایت آنها از جنایاتی که در حق مردم یمن می شود، ماهیت واقعی آن ادعا و آن گریه را برملا می کند.

کدام چهره آمریکایی مد نظر رهبری بود؟!

وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، چندی قبل در نشستی در آمریکا به جزئیاتی از جلسه ایران و ۱+۵ را در سازمان ملل اشاره کرد که ماجرای مورد اشاره رهبر انقلاب در آن جلسه رخ داده است.

وی با تشریح جزئیات این جلسه گفت: در نشست نهایی ایران و ۱+۵، پیش از کنفرانس مطبوعاتی، من این افتخار را داشتم که با وزیر خارجه همراه باشم. زمانیکه تمام عکاسان و خبرنگاران از اتاق بیرون رفتند، تمامی حاضران از جمله وزیر خارجه ایران سخنانی را ایراد کردند، تمامی این نطق ها تکان دهنده بود، چراکه علنی نبود.

شرمن که بغض کرده بود، افزود: جان کری آخرین نفری بود که صحبت کرد، او گفت «زمانیکه ۲۲ ساله بودم، به جنگ رفتم» اما سپس بغض کرد، همانطور که من چند دقیقه پیش بغض کرده بودم.

معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: کری نمی توانست کلمات را ادا کند اما در نهایت بغض خود را فرو خورد و گفت: «من به جنگ رفتم و برایم روشن شد که دیگر هیچ وقت نمی خواهم به آنجا بروم»

وی افزود: کل توافق به همین معناست، حل مسائل از طریق ابزار مسالمت آمیز. پس از سخنان کری، همه در آن اتاق کوچک اشک درچشمانشان حلقه زده بود و همه دست زدند، از جمله مذاکره کنندگان ایرانی.

 

انتهای پیام /99


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads