کد خبر: 94796 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 نوامبر 2015 - 18:53

بخشدار خشكبيجار:

جايگاه رفيع ايران اسلامي امروز به واسطه استكبار ستيزي است

13 آبان كه نماد استكبار ستيزي است لازم است كه هر سال باشكوه تر از سال قبل برگزار شود.

به گزارش خوبان: رحيمعلي محمدن‍ژاد بخشدار خشكبيجار با صدور پيامي از عموم مردم هميشه در صحنه خشكبيجار دعوت نمود تا در راهپيمايي 13 آبان حضور گسترده يابند.

در اين پيام آمده است:

13 آبان 58 يادآور رشادت و شجاعت ملتي است كه مردانه قدم در مسير رهايي از ظلم و استكبار نهاده بود. جوانان غيرتمند و آزاده ايران با اشغال لانه جاسوسي دراين روز برگ زريني بر اوراق پرافتخار تقويم انقلاب رقم زدند. به تعبير سكاندار كشتي آزادي خواهي خميني كبير،‌ اين عمل انقلاب دوم و از انقلاب اول مهم تر است.

13 آبان كه نماد استكبار ستيزي است لازم است كه هر سال باشكوه تر از سال قبل برگزار شود. اگر ايران اسلامي تا كنون در اين جايگاه رفيع قرار گرفته،‌ به واسطه استكبار ستيزي است.

در بخش ديگري از بيانيه مي خوانيم: با گراميداشت اين روز بزرگ،‌از مردم ولايتمدار و شهيد پرور بخش و شهر خشكبيجار دعوت مي كنيم تا با حضور در راهپمايي يوم الله 13 آبان،‌ بار ديگر به جهانيان ثابت كنند كه انقلاب اسلامي مردم ايران در مسير اهداف بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و تحت زعامت حضرت امام خامنه اي ( حفظه الله) و سياست هاي دولت تدبير و اميد پوشيده و بالنده در راستاي اهداف بلند خود به پيش مي رود.

 

انتهاي پيام/34


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads