کد خبر: 94656 - تاریخ: دوشنبه، 2 نوامبر 2015 - 00:10

تنور رقابت‌های شطرنج در گیلان داغ شد؛

نمايندگان خمام پيروز شدند

در پایان هفته دوم لیگ برتر شطرنج استان گیلان، شهرداری خمام و آرین شاندرمن با 7 امتیاز به‌طور مشترک در صدر جدول قرار دارند و تیم‌های بتن‌ساز خوش اندوخته خمام و تالار آرین لوشان با 5 و نیم امتیاز دوم و سوم هستند.

به گزارش خوبان، هفته دوم رقابت‌های شطرنج لیگ برتر و لیگ دسته یک گیلان با انجام هفت بازی شنبه شب در تالار مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این هفته مجتمع دخانیات گیلان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تالار آریا لوشان شد و بتن‌ساز خوش اندوخته خمام 3 بر 1 رستوران منوری فومن را شکست داد.

تیم منطقه آزاد انزلی با بانک ملی گیلان به تساوی رضایت داد و صنایع چوب وقار 3 و نیم بر نیم مغلوب آرین شاندرمن شد و تیم شهرداری خمام با نتیجه 4 بر 0 باشگاه شطرنج نخبگان را از پیش رو برداشت.

تیم سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان 3 بر 1 بر شهرداری صومعه‌سرا را شکست داد و در آخرین بازی هیئت شطرنج رشت با فرآوری لبنی سرگل به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

در پایان هفته دوم لیگ برتر شطرنج استان گیلان، شهرداری خمام و آرین شاندرمن با 7 امتیاز به‌طور مشترک در صدر جدول قرار دارند و تیم‌های بتن‌ساز خوش اندوخته خمام و تالار آرین لوشان با 5 و نیم امتیاز دوم و سوم هستند.

در هفته دوم لیگ یک شطرنج گیلان هم در بازی‌های مهم ویلا سازان نصیری لاهیجان، منتخب بانوان هیئت شطرنج و هیئت دهستان پسیخان با نتیجه‌های مشابه 3 بر 1 به ترتیب بر کانون وکلای دادگستری گیلان، آرین پره سر و باشگاه شطرنج نخبگان غلبه کردند و دیدار تیم‌های کوکی ماورا با هیئت شطرنج آستارا و لبخند کیاشهر با سکان صالح فومن به تساوی 2 بر 2 انجامید.

شهرداری بندرانزلی هم 3 و نیم بر نیم باشگاه شطرنج ابتکار لنگرود را از پیش رو برداشت و نظام‌مهندسی ساختمان گیلان، باشگاه شطرنج قلعه، مجتمع اقامتی نیلوفر، شرکت توزیع برق و آب منطقه گیلان با نتیجه 2 و نیم بر 1 و نیم به‌ترتیب بر نمایندگی بیمه کشاورزی فومن، هیئت شطرنج رضوانشهر، هیئت شطرنج لنگرود، هیئت شطرنج سیاهکل و کانون شطرنج گیلان پیروز شدند.

در پایان هفته دوم لیگ یک منتخب بانوان شطرنج گیلان با 7  امتیاز به‌تنهایی در صدر جدول جای دارد و تیم‌های ویلاسازان نصیری لاهیجان و نظام مهندسی ساختمان گیلان با 6 و 5 ونیم امتیاز دوم و سوم هستند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ع

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads