کد خبر: 94471 - تاریخ: شنبه، 31 اکتبر 2015 - 21:48

كسب پيروزي پس از 4 بازي؛

فولاد در زمين باتلاقي انزلي حريف ملوانان نشد

ملوانی ها پس از چهار هفته توانستند طلسم گل نزدن و عدم پیروزی را بشکنند و سه امتیاز شیرین خانگی را با تک گل حسین ماهینی کسب نمایند، هرچند که این برد ملوانی ها همچنان فولادی ها را در بحران نگه داشت.

به گزارش خوبان به نقل از افق انزلی دو تیم ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی زیر باران شدید و در زمینی گل آلود به مصاف یکدیگر رفتند.

ملوانی ها از همان ابتدای دیدار برای برد به میدان رفتند و بارها و بارها توانستند دروازه فولاد خوزستان را تهدید کنند ،هرچند که وضعیت نامطلوب زمین کمی از کیفیت این دیدار کاست و بازیکنان به دفعات متعدد به روی زمین افتادند و حتی در نیه دوم لباسهای خود را عوض کردند ،اما به جرأت می توان گفت حملات پیاپی ملوانان موجب شد تا هواداران متوجه سرمای هوا نشوند.

ملوانی ها پس از چهار هفته توانستند طلسم گل نزدن و عدم پیروزی را بشکنند و سه امتیاز شیرین خانگی را با تک گل حسین ماهینی کسب نمایند ،هرچند که این برد ملوانی ها همچنان فولادی ها را در بحران نگه داشت.

داوری این دیدار را  علیرضا فغانی به همراه  بابک داوری و  حمید کنعانی بر عهده داشت که می توان در کل به جز چند صحنه مشکوک به تیم داوری نمره خوبی داد ،البته شایان ذکر است که وضعیت آب و هوا نیز بر میزان دید و کیفیت فعالیت داورها نیز تاثیر بسیاری داشت.

حاصل کار داوری دو اخطار به پژمان نوری(20) از ملوان علی رضا سلیمی (2+45) از فولاد بود ،البته دروازه بان تیم فولاد بیرون از موطه جریمه بر روی آرش افشین خطا نمود که علیرضا فغانی خطاب به او گفت: اگر این خطا را داخل محوطه جریمه انجام میدادی بدون شک اخراج بودی.

حمید استیلی در این دیدار بازیکنان زیر را برای ملوان به زمین مسابقه فرستاد:
سرگئی پاشنکو، احمد آهی، محمدحسین کنعانی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، محمد رضی پور (1+90 – حسین شنایی)، پژمان نوری(3+90 – فرزاد جعفری)، فرزاد حاتمی و آرش افشین(70 – شهاب کرمی)

همچنین بازیکنان زیر به سرمربی گری دراگان اسکوچیچ مقابل ملوان قرار گرفتند: علی رضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، امید خالدی(محمد اهل شاخه 24)، امیرحسین فشنگچی(دغاغله 68)، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری واسماعیل شریفات (73 – محمود مطلق زاده)

شرح گل:

سوپر شوت حسین ماهینی که از روی یک ضربه برگشتی اتفاقی صورت پذیرفت توانست به زیبایی هرچه تمام تر دروزاه فولاد را باز کند.به جرأت می توان گفت این گل یکی از زیباترین گلهای لیگ برتر تا کنون بوده است.

بهترین بازیکن:
پژمان نوری، کاپیتان کهنه کار ملوانی ها بازهم توانست در این بازی برای تیمش بیشترین تاثیر را داشته باشد، وی که یک فرمانده به تمام معنا در این بازی بود مخصوصا در نیمه دوم توانست در لحظاتی که لازم بود ملوانی ها را جلو بیاورد و در این زمین نامساعد و شرایط جوی بهترین تصمیم گیری ها را داشته باشد تا انزلی چی ها پیروز این بازی باشند.

حاشیه ها:

*به دلیل بارندگی زیاد، چمن ورزشگاه تختی انزلی از وضعیت بسیار نامطلوبی برخوردار بود.
*خبرنگاران در این دیدار از شرایط خوبی برخوردار نبود و بسیاری از آنها سرتا پا خیس شدند و و آب به داخل دوربینهایشان نفوذ کرد.
*پس از پایان مسابقه هواداران به شدت پژمان نوری را که در حال سوار شدن به اتوبوس ملوان بود تشویق نمودند.

هوادران با پژمان نوری و فرزاد حاتمی عکس یادگاری گرفتند.
*دکتر بابک صیاد پزشک تیم ملوان پس از پایان دیدار با پژمان نوری و فرزاد حاتمی شوخی های انجام داد که توجه همگان را به خود جلب نمود.

انتهای خبر/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads