کد خبر: 94430 - تاریخ: شنبه، 31 اکتبر 2015 - 12:43

چهارمین جلسه دادگاه زنجانی/

بابک زنجانی: چرا زنگنه 5.8 میلیارد یورو نفتی که به فردی عادی فروخته پس نمی‌گیرد؟

متهم اصلی پرونده نفتی گفت: آقای وزیر نفت چرا مبلغ 5.8 میلیارد یور نفتی را که به یک شخص عادی فروخته وصول نمی‌کند.

به گزارش خوبان، بابک زنجانی در ادامه ارائه دفاعیات خود در چهارمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی اظهار کرد: دادسرای ایران صلاحیت بررسی وجوه بانک مالزی را ندارد و اصلا به دادسرا ربطی ندارد آن بانک پول خود را از کجا آورده است. از طرف دیگر عملیات یک بانک در مالزی چه ارتباطی به اخلال در نظام اقتصادی ایران دارد.

متهم پرونده نفتی ادامه داد: متاسفانه با دادن آدرس‌های غلط به بازپرس او را فریب دادند و هیچ‌کس تاکنون در دنیا این همه خلاف را نفهمیده بود و فقط اینها نخبه اقتصادی درآمدند و فهمیدند.

وی افزود: اگر موضوع وصول پول نفت است، چرا وزیر نفت مبلغ 5.8 میلیارد یورو نفتی را که به یک شخص عادی فروخته وصول نمی‌کند. این شخص کسی است که حتی یک خودرو ندارد و سال‌ها پیش از من مبلغی به صورت قرضی گرفته بود. این فردی که هیچ اعتباری ندارد، آدم امنی است اما من که اعتبار بین‌المللی دارم ناامن هستم.

بابک زنجانی تصریح کرد: موضوع وصول پول نفت نیست بلکه نداشتن حساب بانکی برای وصول است. وزیر نفت این موضوع را برای تسویه حساب سیاسی و انجام کارهای حزبی راه انداخته است.

در ادامه دادگاه قاضی صلواتی به بابک زنجانی تذکر داد که شما حق توهین به شخصی را ندارید و اگر قرار است اسم شخصی برده شود در یک جلسه غیرعلنی با حضور آن شخص موضوعات بررسی می‌شود . متهم نیز در پاسخ به قاضی گفت توهینی انجام ندادم و فقط حرف عادی می‌زنم.

بابک زنجانی افزود: آیا سکوت و حمایت از خودی‌ها و تهمت به من به عنوان حرام‌خور و همچنین به رسانه‌ها و پرسنل وزارت نفت درست است و می‌توان آن 5.8 میلیارد را خورد.

منبع: تسنيم

انتهای پیام/17


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads