کد خبر: 94412 - تاریخ: شنبه، 31 اکتبر 2015 - 11:50

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان:

کوهپیمایی مختلط در گیلان ترویج بی‌بند و باری است

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان گفت: برنامه‌ریزی برای کوهپیمایی مختلط دختر و پسر در روزهای جمعه در رشت فساد، بی‌بند و باری و سست کردن بنیان خانواده‌ها را به دنبال دارد.

به گزارش خوبان، نادر یارحسینی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تشکیل جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: در این نشست ابتدا پیرامون سرخوردگی و پوچ‌گرایی بشریت امروزی سخن گفته شد.

وی با بیان اینکه سردمداران کفر و استکبار با تفکر مادی‌گرایی جهان و بشریت اکنون به لبه پرتگاهی عمیق و ترسناکی رسیده‌اند، افزود: نشانه‌های این تفکر خطرناک، خودخواهی، بی‌عدالتی، ظلم و ستم، ناامنی، غارت و چپاول ثروت ملت‌ها، جنگ و خونریزی بین ملت‌ها، پرورش تروریست و کشتن مسلمانان است.

به گفته دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان، نمونه این تفکرات در آفریقا و خاورمیانه به‌ویژه در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان، یمن، نیجریه و … دیده می‌شود.

وی به فضای مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی و اینترنت اشاره کرد و گفت: تکنولوژی علم را باید درست استفاده کرد و دین اسلام سفارش بسیاری درباره علم و دانش کرده و آیات فراوانی درباب اهمیت علم و علم آموزی و تفکر آمده است.

یارحسینی اسلام را مخالف علم و دانش ندانست و یادآور شد: اسلام تاکید زیادی به یادگیری علم و دانش دارد و رهبر معظم انقلاب فضای مجازی را به شمشیر دولبه تشبیه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نظارتی بر شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها وجود ندارد، افزود: خانواده‌ها به پشتوانه نظارت دولت دلگرم هستند و شورای عالی فضای مجازی تاکنون در این زمینه خوب کار نکرده و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت اصل انقلاب می‌دانند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان به تحریم آمریکا و سازمان‌های وابسته علیه کشور ما اشاره کرد و گفت: آمریکا در ابعاد کشاورزی، صنعتی، بهداشتی، دارویی، غذایی، نظامی و… کشور ما را تحریم کرد و هر روز بر وسعت تحریم‌ها افزوده شد، اما هیچ‌گاه ابزار و موادی مانند سیگار، مواد مخدر سنتی و صنعتی، گوشی تلفن همراه، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مورد تحریم قرار نگرفت.

وی ادامه داد: دشمنان از مواد اعتیادآور برای تخریب مغز و اعصاب و از گوشی‌های تلفن برای استراق سمع و موارد دیگر و از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آمریکایی و صهیونیستی به منظور بهره‌برداری سیاسی و کمک به مخالفان و استحاله جمهوری اسلامی و زدودن ارزش‌ها و اعتقادات و مقدسات سود می‌جویند.

یارحسینی با بیان اینکه بسیاری از دانش‌آموزان عضو شبکه‌های اجتماعی هستند، افزود: شبکه‌هایی که فساد و ابتذال را ترویج می‌دهند و کنگره آمریکا چند سال پیش تصمیم گرفته بود تا اینترنت ایران را قطع کند، اما رئیس جمهور آمریکا اوباما با این تصمیم کنگره مخالفت و آنها را توجیه کرد که وجود اینترنت در ایران به نفع آمریکاست.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیست از طریق فضای مجازی و فرهنگی سیرت اسلام را هدف قرار داده‌اند و با این ابزارها مغز و اصل اسلام را دارند تخریب می‌کنند و می‌خواهند تنها ظاهر و پوسته‌ای از اسلام و جمهوری اسلامی بماند و این همان جنگ نرم است که رهبر معظم انقلاب اخیرا نیز نسبت به این مسئله هشدار دادند.

این مسئول به برنامه‌های کوهپیمایی مختلط دختر و پسر در برخی از شهرها از جمله رشت در روزهای جمعه اشاره کرد و گفت: کوهپیمایی مختلط دختر و پسر به مناطق جنگلی و کوهستانی گیلان طی چند سال ظاهراً توسط هسته‌های غیردولتی ورزش و جوانان و آموزشگاه‌های آزاد آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

وی افزود: کسانی که این طرح را اجرا می‌کنند و دختر و پسر مردم را غیرشرعی و غیرقانونی ساعت‌ها کنار یکدیگر در بیابان‌ها قرار می‌دهند به دنبال چه چیزی هستند، آیا این کار جز فساد، بی‌بند و باری، سست کردن بنیان خانواده‌ها را به دنبال دارد.

یارحسینی با بیان اینکه مشابه اقدام مذکور در دانشگاه‌های استان نیز انجام می‌گیرد، تصریح کرد: بازتاب منفی ابتذال برخی از این اردوهای مختلط در فضای مجازی و جراید منتشر شده و عدم برخورد مسئولان با این روش‌های غیرشرعی و اسلامی موجب شده تا دختران و پسران مختلط با عنوان اردو حتی به خارج از کشور اعزام شوند که با وجود مخالفت مقام معظم رهبری مبنی بر ممانعت از این کار باز هم ادامه دادند که معظم‌له بار دیگر مخالفت خودشان را دو هفته قبل تکرار کردند.

وی با تصریح بر اینکه دست‌های پنهانی برای به ابتدال کشاندن جوانان و جامعه دست به چنین اقدام‌هایی می‌زنند، خاطرنشان کرد: دلسوزان به اسلام و جوانان جلوی این کار را بگیرند.

انتهاي پيام/54

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. شهاب
     | 2015/10/31 - 15:17
    پاسخ
    0
    -1

    سلام عرض میکنم، این گروهها متاسفانه چندین سال هست که فراگیر شده و بهشون مجوز هم ميدن، نظارت ی هم وجود نداره در کارشون. امیدوارم که با جدیت پیگیری کنند دست اندرکاران

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads