کد خبر: 94331 - تاریخ: جمعه، 30 اکتبر 2015 - 17:27

دربی 81 هم برنده نداشت؛

فرار شاگردان برانکو دقیقه 95 با گل تعویض طلایی

هشتاد و یکمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال تا ثانیه های پایانی از حریرف خود پیش بود اما پرسپولیس در وقت های اضافه گل تساوی را ثمر رساند و از شکست گریخت.

به گزارش خوبان:امروز از ساعت 15 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 81 به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

استادیوم آزادی تماشاگر 90 هزار نفر

داور: محسن ترکی کمک داوران: رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی

گلها: جابر انصاری دقیقه 49 برای استقلال و جری بنگتسون دقیقه 95 برای پرسپولیس

ترکیب دو تیم
استقلال:
مهدی رحمتی (C)، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و جابر انصاری
سرمربی: پرویز مظلومیپرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی(C)، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و محسن مسلمان
سرمربی: برانکو ایوانکوویچلحظات حساس:دقیقه 2: خطایی که در سمت چپ و کنار محوطه جریمه پرسپولیس روی یعقوب کریمی شده بود، با ارسال خسرو حیدری همراه شد، اما استقلالی‌ها از این موقعیت استفاده نکردند.دقیقه 3: هجوم استقلالی‌ها به سمت دروازه پرسپولیس با حرکت امید ابراهیمی در محوطه جریمه همراه بود که هافبک استقلال تعادلش را در این صحنه از دست داد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 5: یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیت بسیار مناسبی قرار داشت که توپ را به دست آورد، اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: اولین حمله پرسپولیسی‌ها به سمت دروازه استقلال زمانی بود که رامین رضاییان با توپ وارد محوطه جریمه شد و این بازیکن پس از به هم خوردن تعادلش نتوانست از توپ استفاده‌ای کند.

دقیقه 13: قیچی برگردان فرشاد احمدزاده در بهترین موقعیت به امید عالیشاه رسید تا این بازیکن با مهدی رحمتی تک به تک شود، اما توپ را به دستان رحمتی کوبید تا بهترین موقعیت برای گلزنی از دست برود.

دقیقه 14: استقلالی‌ها روی ضدحمله موقعیت خوبی داشتند که جابر انصاری در محوطه جریمه پرسپولیس توپ را از دست داد و مدافعان پرسپولیس تن به کرنر دادند.

دقیقه 19: ارسال زمینی امید عالیشاه در محوطه جریمه استقلال دفع شد تا موقعیت به مهدی طارمی نرسد.

دقیقه 26: استقلالی‌ها روی ضربه کرنر خطرناک ظاهر شدند، اما بازیکنان پرسپولیس قبل از اینکه جابر انصاری به توپ ضربه بزند، دوباره تن به کرنر دادند.

دقیقه 39: کرنر دیگری برای استقلالی‌ها به دست آمد که بازیکنان این تیم این موقعیت را هم بدون ایجاد خطر روی دروازه پرسپولیس به بیرون زدند.

دقیقه 42: میثم مجیدی به دلیل خطایی که روی سوشا مکانی انجام داد از محسن ترکی کارت زرد گرفت.

دقیقه 44: پرسپولیسی‌ها در موقعیتی بسیار مناسب و روی پاس عرضی فرشاد احمدزاده که به احمد نوراللهی رسید فرصت گلزنی داشتند. البته پاس آرام احمدزاده و ضربه بی دقت نوراللهی باعث شد رحمتی توپ را دفع کند.

داور چهارم مسابقه 2 دقیقه وقت اضافه گرفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:
دقیقه 46: امید عالیشاه فرصت خوبی داشت تا برای مهدی طارمی موقعیت گلزنی ایجاد کند، اما پاس این بازیکن اصلاً مناسب نبود.

گل استقلال – دقیقه 49: ارسال زیبای خسرو حیدری را جابر انصاری با یک ضربه سر زیبا به تور دروازه سوشا مکانی چسباند.

دقیقه 54: احمد نوراللهی جای خود را به جری بنسون داد.

دقیقه 55: اولین تعویض پرویز مظلومی بیرون کشیدن یعقوب کریمی و اضافه کردن محمدرضا خرسندنیا بود.

دقیقه 59: ارسال فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه و ضربه‌ای که مهدی طارمی به توپ زد هم گلی برای پرسپولیس در پی نداشت، چراکه ضربه مهاجم این تیم با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 60: سجاد شهباززاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 62: ضربه ایستگاهی خوب امید ابراهیمی با واکنش خوب مکانی راهی کرنر شد.

دقیقه 67: رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی ارسالی روی دروازه استقلال کرد که کامیابی‌نیا توپ را با سر به بیرون انداخت، اما محسن بنگر به زیر توپ زد تا موقعیت خوب دیگری از دست پرسپولیسی‌ها برود.

دقیقه 69: کرنرهای خطرناک پرسپولیس یکی پس از دیگری روی دروازه استقلال ریخته شد. در یکی از این ارسال‌ها ضربه سر امید عالیشاه تا آستانه باز شدن دروازه پیش رفت، اما مهدی رحمتی توپ را دفع کرد.

دقیقه 72: محسن کریمی جای خسرو حیدری را در ترکیب استقلال گرفت.

دقیقه 74: امید عالیشاه از ترکیب پرسپولیس خارج شد و علی علیپور وارد زمین شد.

دقیقه 77: کرنر خطرناکی روی دروازه استقلال ارسال شد که در برگشت پرسپولیسی‌ها بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شدند، اما پاس بنسون در دهانه دروازه استقلال توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 80: آخرین تعویض استقلال ورود امین حاج‌محمدی و خروج سجاد شهباززاده بود.

دقیقه 82: خطای شدید حاج‌محمدی روی مسلمان کارت زرد محسن ترکی را به همراه داشت.

دقیقه 4+90: ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب برای پرسپولیس ایجاد شد که طارمی ضربه‌اش را به دیوار دفاعی کوبید.

گل پرسپولیس – دقیقه 5+90: در آخرین لحظات بازی پرسپولیسی‌ها حمله خطرناکی روی دروازه استقلال انجام دادند که در نهایت ضربه بنسون در یک رفت و برگشت وارد دروازه مهدی رحمتی شد تا بازی 1 – 1 مساوی شود.

منبع : مشرق
انتهای پیام /58

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads