کد خبر: 9390 - تاریخ: جمعه، 12 اکتبر 2012 - 13:28

این عملیات واقعی است

شبکه رسانه‏ ای دشمن سعی خواهد کرد با دو تاکتیک «بایکوت» و «مسأله سازی»، استراتژی «انحراف اذهان» را پی‏گیری کرده و مانع رسیدن پیام‏ های رهبری به گوش مخاطبان داخلی و بین ‏المللی شود.

به گزارش خوبان ، وبلاگ معبرسايبري فندرسك نوشت : با توجه به اهمیت موضوع، لطفاً با دقت مطالعه فرموده و در صورت اشتراک نظر، به هر نحوی که صلاح می‏دانید، محتوای این پست را هرچند با قلم و بیان خودتان، در حد توان بازنشر دهید.

1. سفر مهم رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی از روز چهارشنبه آغاز می‏شود. در شرایط حساس داخلی و منطقه‏ای و بین‏ المللی کنونی، مطمئناً باید منتظر بیانات مهم ایشان باشیم.

2. تجربه سفرهای سابق رهبر انقلاب نشان داده که جریان رسانه‏ای وابسته به دشمن با برنامه ‏ریزی قبلی، تمام تلاش خود را برای تأثیرگذاری منفی بر این سفرها به کار می‏بندد.

3. شبکه رسانه‏ ای دشمن سعی خواهد کرد با دو تاکتیک «بایکوت» و «مسأله سازی»، استراتژی «انحراف اذهان» را پی‏گیری کرده و مانع رسیدن پیام‏های رهبری به گوش مخاطبان داخلی و بین‏ المللی شود.

4. تاکتیک بایکوت: رسانه‏ های دشمن تلاش می‏کنند ضمن سکوت کامل در قبال سفر و بیانات رهبر انقلاب، جوری وانمود کنند که گویا اصلاً چنین سفری انجام نشده است.

5. تاکتیک مسأله سازی: رسانه‏ های دشمن تلاش می‏کنند در طول این سفر، چند موضوع کم‏ اهمیت داخلی و بین‏ المللی را به اندازه‏ای پررنگ کنند که اخبار سفر رهبر انقلاب را کاملاً تحت الشعاع قرار دهد.

6. مهمترین وظیفه افسران جوان جنگ نرم در فضای مجازی، در طول سفر مقام معظم رهبری، طراحی و اجرای یک عملیات همه جانبه و جهادگونه برای خنثی سازی عملیات رسانه‏ ای دشمن است.

7. این جهاد رسانه‏ای با استراتژی «تمرکز اذهان» و از طریق دو تاکتیک «انتشار» و «بایکوت» پی‏گیری می‏شود و هدف نهایی آن، «رساندن پیام» رهبر انقلاب به گوش مخاطبان است.

8. تاکتیک انتشار: تمام افسران جوان جنگ نرم فعال در فضای رسانه و خصوصاً شبکه‏ های اجتماعی، باید ضمن پی‏گیری دقیق اخبار دیدارهای مختلف رهبر انقلاب در این سفر، به انتشار گسترده فرازهای برجسته بیانات ایشان در فضای رسانه‏ ای اقدام کنند.

9. تاکتیک بایکوت: افسران جوان جنگ نرم فعال در فضای مجازی با هوشیاری تمام، از بازنشر و دامن زدن به هر خبر حاشیه‏ای و موضوع انحرافی که موجب کم‏رنگ شدن خبرهای مربوط به این سفر در فضای رسانه می‏شود، به شدت پرهیز می‏کنند.

10. نکته مهم: دشمن در تاکتیک «مسأله سازی» گاه از غفلت و بی‏ بصیرتی مسؤولان و رسانه‏ های خودی سوء استفاده کرده و به گونه‏ای عمل می‏کند که در نگاه اوّل نمی‏توان تشخیص داد که مسأله انحرافی مطرح شده، در راستای «خط رسانه‏ای دشمن» است. لذا افسران هوشمند جنگ نرم در طول مدت این سفر باید حتی به اخبار رسانه‏های خودی با دیده تردید نگاه کنند و ضمن شناسایی دست دشمن در پشت صحنه جنجال‏های رسانه‏ای، بازنشر مسائل انحرافی را به طور کامل بایکوت کنند و توجه داشته باشند که در طول این سفر هیچ مسأله‏ای مهم‏تر از بیانات ولی امر مسلمین جهان نیست.

_____
اللّهمّ وفّقــــنا لمــا تُحـــبّ و تَرضی

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads