کد خبر: 9323 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 اکتبر 2012 - 12:14

رفیقدوست:محبوب دل‌آنها رااز زمین برمی‌داریم

فرمانده سابق سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیج کسی هرگز نمی‌تواند فکر حمله نظامی به ایران را در سر بپروراند، گفت: دشمنان ما مطمئن باشند که با اولین حرکت علیه ایران، محبوب دل آنها یعنی اسرائیل را از زمین برمی‌داریم.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: محسن رفیق‌دوست در حاشیه کنگره چهار هزار شهید و سرداران سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد بیان اظهاراتی در مورد حمله نظامی به ایران گفت: بحث حمله نظامی تنها جنگ روانی است چون آنقدر ایران قوی است که هرگز نمی‌توانند فکر حمله نظامی به ایران را به سر خود راه دهند با این وجود آنها بدانند با اولین حرکت علیه ایران، محبوب دل آنها یعنی اسرائیل را از زمین برمی‌داریم.

وی در مورد دستاوردهای موشکی سپاه گفت: خودکفایی دفاعی از اوایل جنگ شروع شد به طوری که در حال حاضر ایران در برخی حوزه‌های اقتصادی نیازهایی دارد اما در صنایع دفاعی حتی در خصوص مواد اولیه از فشنگ، موشک، قاره‌پیما تا هواپیما هیچ نیازی ندارد.

به گفته رفیق‌دوست، یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس، بیان این نکته به جهانیان است که انقلاب اسلامی ایران ماهیتی دارد که مورد پذیرش استکبار قرار نمی‌گیرد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران همچنین با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید و سرداران شهید، اظهار کرد: ‌این کنگره برای بزرگداشت شهدایی برگزار می‌شود که مسئولیت سنگینی در دوران دفاع مقدس داشتند. ویژگی سپاهیان در آن دوران این بود که فرمانده، فرمان‌بر و پشتیبان همه در خط مقدم بودند و برای پرواز به سوی خدا با یکدیگر مسابقه می‌دادند.

وی افزود: سپاهی که بنده بنیانگذار آن بودم، سپاه ولایت و امامت بود. در آن زمان همه فدایی امام بودند و اکنون نیز همه باید فدایی مقام معظم رهبری باشند و تا آخرین نفس ثابت قدم بمانند چرا که تنها راه سعادت سپاه، اطاعت محض از رهبری است.

رفیق‌دوست با تاکید بر اینکه اگر سپاه نباشد، کشور نیز نیست، افزود: سپاه با تشکیل بسیج و آموزش ۱۰ میلیون آماده رزم همان سپاهی است که در دوران دفاع مقدس بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads