کد خبر: 92825 - تاریخ: یکشنبه، 18 اکتبر 2015 - 20:25

نیمه شمالی کشور گرمتر می‌شود/ ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در نیمه شمالی کشور طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه جدید بارشی ازعصر سه‌شنبه از غرب کشور خبر داد.

به گزارش خوبان: احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امشب ابرناکی، بارش باران و وزش باد در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ می‌دهد.

به گفته وی، در این مدت در نقاط کوهستانی شمال شرق بارش برف دور از انتظار نیست، و کاهش دما در این روز در شمال شرق کشور قابل توجه است و از روز دوشنبه نیز افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز دوشنبه بارش پراکنده، گاهی با رعد و برق و وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رخ خواهد داد و سه‌شنبه بعدازظهر نیز سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور خواهد شد که از چهارشنبه با شمالی شدن جریانات ضمن تقویت سامانه بارشی، طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، مرکز، شمال، دامنه‌های البرز و به تدریج شمال شرق کشور بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد، در پاره‌ای نقاط  غبار صبحگاهی است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با ۳ درجه افزایش نسبت به امروز به ۲۳ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

منبع: مهر

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads