کد خبر: 92809 - تاریخ: یکشنبه، 18 اکتبر 2015 - 19:47

سارق به عنف در خمام شناسایی و دستگیر شد:

سارق 28 ساله در حین برداشت پول از دستگاه خودپرداز در خمام دستگیر شد

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت خانمی ۳۶ ساله مبنی برسرقت از منزل وی واقع در بخش خمام دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش خوبان، سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت خانمی ۳۶ ساله مبنی برسرقت از منزل وی واقع در بخش خمام  دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی افزود: شاکیه در شکایت خود عنوان داشته سارق با پوشاندن سرو صورت خود، با چاقو وارد منزل شده و پس از تهدید وی، مبلغ ۳۵ میلیون ریال وجه نقد و سه عدد سکه طلا و دوعدد عابربانک به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی این سارق ۲۸ ساله شده و وی را در حین برداشت پول با کارت عابر بانک سرقتی از دستگاه خودپرداز در خمام دستگیر کردند.

 

سارق

رئیس پلیس رشت با اشاره به اعترافات متهم، داشت: سارق دستگیر شده عنوان داشته که تحت تاثیر توهم استعمال مواد مخدر سرقت را مرتکب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری و رمزکارت عابربانک را برروی کارت خود یادداشت یا حک ننمایند.

 

منبع : تسنیم

انتهای پیام /986

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads