کد خبر: 92419 - تاریخ: چهارشنبه، 14 اکتبر 2015 - 21:39

با تلاش پلیس فتای گیلان؛

عامل فروش داروهای غیرمجاز در اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در اینستاگرام خبر داد و گفت: این متهم اهل و ساکن رشت است.

به گزارش خوبان، ایرج محمدخانی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به عملکرد پلیس فتای گیلان در دستگیری عامل داروهای غیرمجاز اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با رصد شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل، پروفایلی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی کردند که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش انواع داروهای غیرمجاز از جمله مکمل‌های بدنسازی می‌کرد.

وی با بیان اینکه مجرم مردی 30 ساله و اهل و ساکن رشت بود، افزود: متهم پس از شناسایی دستگیر شد و با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای گیلان با اشاره اینکه متهم با انگیزه تبلیغات و جذب مشتری در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به فروش داروهای غیر مجاز می‌کرد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

وی از شهروندان خواست تا به هیچ عنوان اقدام به خرید داروهایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی تبلیغ و عرضه می‌شوند، نکنند.

محمدخانی با تصریح بر اینکه این گونه عوامل سودجو و فرصت‌طلب برای کسب منافع مادی خود بهداشت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: این گونه اعمال بهداشت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

وی از شهروندان گیلانی خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند تا با برخورد قانونی و قاطع از ادامه فعالیت مجرمانه آنها جلوگیری شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads