کد خبر: 92283 - تاریخ: چهارشنبه، 14 اکتبر 2015 - 09:39

چند سوال از بیانیه سرشار از ابهام و توهین انجمن اسلامی دانشگاه گیلان؛

آیا حاکمیت شما را منفعل و منکوب کرده یا فعالیت های سرشار از ابهام خودتان به ویژه در سال ۸۸؟

منظورتان از اینکه نوشتید انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ برای نظام جمهوری اسلامی یک مشروعیت سیاسی به دست آورد چه بود؟ مگر نظام مشروعیت سیاسی نداشت؟ یعنی تمام انتخابات هایی که پس از انقلاب برگزار شد غیر مشروع بود؟ دم از آزادی کدام احزاب میزنید؟ نکند منظورتان حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی است؟

به گزارش خوبان به نقل از پیک دانشجو، در پی بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان،به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مباحثی مطرح شد که نیاز به روشنگری و پاسخگویی مسوولین انجمن اسلامی دانشگاه گیلان را دارد امیدواریم پس از مطرح شدن سوالات پاسخ مناسبی از سوی این تشکل دانشجویی داده شود.

به دانشجوی ترم اول دانشگاه که باید سرشار از امید باشد چه چیزی القا شده است؟ آیا دموکراسی وجود ندارد که شما کاسه داغ تر از آش شده اید؟ آیا منظور از جنبش دانشجویی که مورد سرکوب و بی مهری حاکمیت و نهاد های نظامی و امنیتی قرار گرفته انجمن اسلامی دانشگاه گیلان است؟ آیا حاکمیت شما را منفعل و منکوب کرده یا با فعالیت های سرشار از ابهام خودتان به ویژه در سال ۸۸؟

اینکه یک تشکل دانشجویی برای یک نامزد انتخاباتی ستاد تاسیس کند و پابرهنه فعالیت نماید، آیا این با روح آزادگی فعالیت دانشجویی تضاد ندارد؟

پیشنهاد ما برای خروج از رکود و انزوای تشکل انجمن اسلامی این است که از فتنه و عاملین و فعالین آن به طور رسمی اعلام برائت کنید.

محمد خاتمی را فتنه گر بنامید و از او بیزاری بجویید، اگر لازم است فیلم پخش شده از افاضات او در ۱۶ آذر ۸۳ در دانشگاه آزاد تهران جنوب را مرور کنید،

خودتان گفتید که رسالت دانشجو مطالبه گری نقادی است،حال ما به عنوان یک پایگاه خبری تحلیلی دانشجویی از شما سوال داریم:

آیا شما قائلید که اتفاقات ۸۸ فتنه بوده است یا یک جنبش مردمی؟

آیا خاتمی ،موسوی و کروبی و فعالین اتفاقات ۸۸ فتنه گر بوده اند یا آزادی خواه؟دلیل حمایت و انتشار اشعاری در حمایت از فتنه گر اعظم تاج زاده توسط شما و نصب آن در تابلوی اعلانات شما چیست؟

 

 

1

چرا تاکنون به طور رسمی ار آنها اعلام برائت نکردید؟ آیا موضوعی مهم تر از بورسیه ها نداریم؟ آیا پیگیری شما دانشجویی است یا سیاسی؟

کدام تشکل های مستقل هستند که اخیرا شروع به کار کرده اند؟ انجمن های اسلامی کدامین دانشگاه ها منحل شده اند؟ و اگر شده اند دلیل آن چه بود؟ در دو سال گذشته روح تازه ای در کالبد نیمه جان شما دمیده شده، چه کردید؟ آیا شما با فیلترینگ فیس بوک و توئیتر مخالفید که وکیل مدافع آنها شده اید، آیا فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی که پیاده نظام دشمن در ۸۸ بوده اند اشتباه بوده؟

منظورتان از نظارت شورای نگهبان چیست؟ چه وقت آن را درست و چه زمانی نادرست میدانید؟

منظورتان از اینکه نوشتید انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ برای نظام جمهوری اسلامی یک مشروعیت سیاسی به دست آورد چه بود؟ مگر نظام مشروعیت سیاسی نداشت؟ یعنی تمام انتخابات هایی که پس از انقلاب برگزار شد غیر مشروع بود؟ دم از آزادی کدام احزاب میزنید؟ نکند منظورتان حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی است؟

منظورتان از آزادی مطبوعات کدام مطبوعات است؟ نکند روزنامه های دوره ی اصلاحات را می گویید که زنجیر شده اند برای حذف ارزش های اسلامی و باور های دینی مردم!

نکته آخر:

تا زمانی که خاتمی، موسوی و کروبی و اعوان آنها همچون تاج زاده را فتنه گر و اتفاقات تلخ ۸۸ را فتنه نخوانید و از آنهایی که دموکراسی و رای بالای ملت را ندیده گرفته اند برائت نجویید، حق اظهار نظر و دلسوزی درباره دموکراسی و حقوق ملت و دایه مهربان تر از مادر شدن را ندارید.
انتهاي پيام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads