کد خبر: 92245 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 اکتبر 2015 - 13:49

گلایه یکی از مدیران تعاونی دامداران گیلان از جناب وزیر!

چه عاملی باعث شد که وزیر نتواند و یا وقت نکند و یا نخواهد با مدیران و کارمندان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نزدیک ملاقات کند؟

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نیوز، یکی از مدیران تعاونی دامداری استان گیلان با ارسالی متنی از وزیر تعاون گلایه کرد. وی با طرح این موضوع که وزیر تعاون تاکنون سه بار به استان گیلان سفر کرده است اما در هیچکدام از این موارد با کارکنان سازمان زیر مجموعه خود دیدار نداشته است نوشت:

چرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گیلان با پرسنل خود در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار نکرد؟

یکی از برنامه‌های وزرا در سفر به استان‌ها دیدار برای دلگرمی با زیر مجموعه آن وزرتخانه از نزدیک می باشد که متاسفانه در سه بار سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گیلان، این اتفاق صورت نگرفت.

برنامه‌های سمبولیک جهت پر کردن اوقات وزیر در زمان سفر به گیلان و ارایه روزمه نه چندان مهم نمی تواند کارنامه خوبی برای خانواده بزرگ تعاون باشد.

در اوایل شهریور ماه سال جاری جناب آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سومین بار سفری به گیلان داشت که از کارخانه های چوب و کاغذ اسالم و چوکای رضوانشهر و شهرک صنعتی رشت و چند شهرستان دیگر بازدید کردند.

چه عاملی باعث شد که وزیر نتواند و یا وقت نکند و یا نخواهد با مدیران و کارمندان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نزدیک ملاقات کند؟ در صورتی که از کنار اداره کل به سمت شهرک صنعتی رشت می رفتند!!

آیا خبرهایی بود که وزیر از شنیدن آن آستانه صبرش لبریز می شد؟ یا وزیر شاید مواردی رو شنیده بود که علاقه ای به دیدن پرسنل زحمت کش اداره کل نداشت و یا خبرهایی بود که وزیر آبرو داری کرد!

جا دارد نمایندگان محترم مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم در خصوص این مسئله از وزیر محترم سئوال و به تولیدکنندگان و تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها و اتاق تعاون و پرسنل خدوم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ دهند تا بیش از این موجبات بی انگیزگی فعالان بخش تعاون را بوجود نیاورند تا سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور محقق گردد.

انتهای پیام/901


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads