کد خبر: 91811 - تاریخ: چهارشنبه، 7 اکتبر 2015 - 13:11

مادر مرحوم حاج محسن حاجی حسنی کارگر:

کاش محسن شهید قلمداد شود/ دیدار با رهبری بهترین لحظه زندگی پسرم بود

مادر مرحوم حاج محسن حاجی حسنی کارگر گفت: هر گاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به مشهد می آمدند، از محسن دعوت می کردند که به دیدار ایشان برود و محسن نیز این دیدار ها را بهترین فرصت های عمرش تلقی می کرد.

به گزارش خوبان ملیحه خراسانی، مادر شهید حاج حسنی کارگر، در گفتگو با گوهرشادنیوزدر خصوص آشنایی حاج محسن حاجی حسنی کارگر با قرآن کریم، گفت: از همان دو، سه سالگی بچه ها را به جلسات قرآن می بردم و به این طریق آشنایی اولیه محسن با قرآن را خودم عهده دار شدم، محسن کمی بزرگتر که شد، جواد آقا برادر بزرگتر، استادی محسن را به عهده گرفت. پا به پای محسن قدم برداشتم تا توانستم او را به عنوان قاری قرآن جهانی معرفی نمایم.

 

 

 

خراسانی با بیان اینکه انسان های خوبی بعد از شهادت محسن به دیدن شان آمدند، افزود: همه کسانی که امروز به دیدن ما و برای عرض تسلیت منزل ما تشریف می آورند، کاش آن زمانی که محسن رتبه اول مسابقات قرآن را کسب کرده بود، می آمدند و قدم بر چشمان ما می گذاشتند.

 

 

 

مادر شهید حاج محسن حاجی حسنی کارگر، درباره ویژگی های اخلاقی وی گفت: محسن نمونه بود،مهربانی،مردم داری و دلسوز بودن او مثال زدنی بود، پسرم مؤمنی با خدا بود، ایشان دائماً در حال تلاوت قرآن بود و علاوه بر قرائت قرآن، حافظ  کلام خدا نیز بود،محسن احترام فوق العاده ای برای پدر و مادر قائل می شد به طوری هیچ وقت پایش را با وجود خستگی زیاد لحظه ای جلو من یا پدرش دراز نکرد. ساعت ها به خاطر احترام به ما با وجود خستگی کنار ما می نشست و به حرفهای ما گوش می کرد.

 

محسن حاجی حسنی کارگر

 

مادر نفر اول مسابقات قرآن مالزی در خصوص شیوه تربیتی حاج محسن، اظهار داشت: من با بچه ها دوست بودم، از قدیم خیلی اهل جایی رفتن نبودم و بیشتر وقتم را برای تربیت آنها صرف نمودم. قدم به قدم با بچه ها حرکت کردم و از تمام تفریحات و لذت های مادی دنیا گذشتم و تنها به فکر تربیت فرزندانم بودم، تمام سختی های زندگی را تحمل کردم تا بتوانم بچه هایی تحویل اجتماع بدهم که موجب افتخار خانواده وکشورش باشند.

 

 

 

وی توقعش را از دولت این گونه بیان داشت: محسن هدیه ای الهی بود که پروردگار به ما داده بود از هیچکس انتظاری ندارم، من با خدا معامله کردم، این عزت و افتخار را خدا به محسن داده و من به غیر خدا از هیچ کسی توقع ندارم، اما چون محسن سرباز امام زمان(عج) بود و در راه قران به سفر حج رفت و  در آنجا به خاطر بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود جان شیرینش را از دست داد،البته من نمی خواهم، خیابان یا کوچه به نامش شود، ولی دوست دارم، ایشان شهید قلمداد شود.

 

 

 

مادر این شهید منا دیدار رهبری را برای فرزندش بهترین خاطره دانست و افزود: محسن انگشتری که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به او بخشیده بودند را بهترین هدیه عمرش می دانست و همیشه آن را در انگشتش داشت.

 

 

وی ادامه داد: هر گاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به مشهد می آمدند، از محسن دعوت می کردند که به دیدار ایشان برود و محسن نیز این دیدار ها را بهترین فرصت های عمرش تلقی می کرد.

 

 

 

خراسانی در محکومیت حکومت عربستان در فاجعه گفت: خیانت آل سعود در حق مسلمانان دنیا برکسی پوشیده نیست بی کفایتی و بی تدبیری حاکمان عربستان درفاجعه منا بیانگر عدم صلاحیت خاندان آل سعود در اداره حرمین شریفین می باشد البته من دولت عربستان و مسلمان کشی او را به خدا واگذار می کنم بی کفایتی این دولت، ما و امثال ما را داغدار کرده و باید فردا روز قیامت پاسخگو باشد.

 

 

انتهای پیام/331


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads