کد خبر: 91739 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 اکتبر 2015 - 10:52

با گذشته 7 هفته از ليگ پانزدهم؛

وضعيت مالي ملوانان همچنان در هاله اي از ابهام!

با گذشت هفت هفته از لیگ پانزدهم همچنان وضعیت مالی باشگاه ملوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خوبان: با گذشت هفت هفته از لیگ پانزدهم، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مانند سایر تیم‌های لیگ برتری همراه با مشکل است. مشکلاتی که البته بزرگ تر و بیشتر از سایر تیم‌ها بوده ولی به هر صورت با تلاش مسئولان باشگاه تا حدودی حل شده است.

ملوان که در ابتدای لیگ پانزدهم دیرتر از سایرین و مربی خود را انتخاب کرد از همان ابتدا دچار بحران شد.

قوهای انزلی بدون حامی مالی و بدون مدیرعامل فصل را آغاز کردند ولی از همان ابتدا و پس از 2بازی در لیگ این تیم وارد بحران بزرگ تری شد.

امیر قلعه‌نویی مربی سرشناس آبی‌های تهران که قرار بود لیگ پانزدهم را در ملوان باشد به دلیل حل نشدن مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن بدهی بازیکنان تصمیم گرفت که با این تیم محبوب شمالی قطع همکاری کند و جای خود را به ‌استیلی بدهد که پس از مشکلات راه‌اهن به دنبال کسب نتیجه مناسب بود.

پس از حضور حمید استیلی در ملوان و پرداخت بخشی از بدهی‌ها تیم تا حدودی از بحران خارج شد ولی در این میان چند بار بازیکنان به پرداخت نشدن پول هایشان معترض بودند هرچند بعد از وعده‌های احمد دنیامالی وضعیت به حالت عادی بازگشت.

مسئولان ملوان در تلاش بودند تا ابتدا حامی مالی برای تیم پیدا کنند و پس از آن مدیرعامل تیم را انتخاب کنند. اما پس از مدتی مدیرعامل باشگاه انتخاب شد ولی حامی مالی مشخص نشد.

در حال حاضر با گذشت هفت هفته از لیگ برتر باشگاه ملوان دچار مشکلات مالی است. اگرچه با تلاش مسئولان باشگاه سرمربی تیم انتخاب شد و مدیرعامل جدید هم آمد ولی همچنان وضعیت حامی مالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چند روز گذشته اخباری مبنی بر حضور یک حامی مالی در انزلی شنیده شد. اسپانسری که گفته می‌شود پس از ثبت قرارداد با باشگاه ملوان 70درصد سهام را در اختیار می‌گیرد و در همان ابتدا برای حل مشکلات مالی مبلغ چهارمیلیارد تومان را به حساب باشگاه واریز می‌کند.

در همین خصوص مسعود رضائیان مدیرعامل جدید باشگاه ملوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توضیحاتی را ارائه داد.

وی در خصوص حضور نماینده حامی مالی در باشگاه گفت: نمایندگان حامی مالی جدید پس از حضور در باشگاه از امکانات تیم بازدید کردند و یک سری سوالات در خصوص بدهی‌ها و شرایط کنونی باشگاه مطرح شد و تصویر روشنی از هزینه‌های باشگاه در ادامه فصل ارائه شد که حامی مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری کند و کارهای اداری آن را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه در خصوص حامی مالی گفت: پروسه انتخاب حامی مالی از دو ماه گذشته آغاز شده و در مرحله سایت ویزیت یعنی سوال پرسیدن و تحقیق قرار دارد. هنوز در خصوص این حامی جدید چیزی قطعی نیست و فقط در همین حد پیگیری شده قطعا حامی مالی باید تا چند روز آینده مشخص کند که آیا قصد حمایت دارد یا خیر.

وی در ادامه و در خصوص فروش سهام باشگاه به حامیان مالی گفت: 30درصد سهام باشگاه ملوان در اختیار نیروی دریای است ولی تا 70درصد سهام باشگاه قابل انتقال می‌باشد و هر اسپانسر می‌تواند تا هفتاد درصد سهام باشگاه را در اختیار بگیرد.

مدیرعامل سابق تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در ادامه در مورد وضعیت هیأت مدیره پس از حضور حامی مالی اظهار داشت: اگر حامی مالی 70درصد سهام باشگاه را در اختیار بگیرد تغییراتی در هیأت مدیره خواهیم داشت و قطعا اتفاقات جدیدی صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه در خصوص این که آیا پس از حضور حامی مالی جدیدی در باشگاه می‌ماند یا خیر گفت: اگر هیأت مدیره جدید بیاید تصمیم گیری با آنها است و هر تصمیمی که بگیرند قابل ‌اجراخواهد بود.

رضاییان در انتها در خصوص مقدار پرداختی بدهی ها به بازیکنان اظهار داشت: تنها پرداختی که تاکنون داشتیم همان ابتدای فصل بوده که به طور میانگین 5درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده وی در ادامه در خصوص بدهی سال‌های گذشته افزود: بدهی سال گذشته داستان خودش را دارد اسپانسر های مختلفی بودند و این قضیه در چارچوب بدهی‌های اسپانسر نیست و به راحتی نمی‌توان گفت: بدهی معینی که باقی مانده را چه کسی باید پرداخت کند.

انتهاي پيام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads