کد خبر: 91674 - تاریخ: دوشنبه، 5 اکتبر 2015 - 18:32

ارزش ها و باورهاي انقلاب آرام آرام رنگ مي بازند؛

شعار “مرگ بر آمریکا” در بوشهر ممنوع شد!

شنیده ها حکایت از این دارد چند نفر از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر داند که این امر موجب واکنش برخی از مسولین آن شهرستان شد.

به گزارش خوبان به نقل از سپاس، روز گذشته یکی از شهدای حادثه منا در حالی وارد استان بوشهر شد که مورد استقبال با شکوه مسولین ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا قرار گرفت.

پیکر پاک این شهید به شهرستان جم انتقال داده شد و مراسم تشییع با حضور مسولین استان، شهرستان ها و اقشار مختلف مردم انجام شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مردم شرکت کننده در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر می داند و این امر موجب واکنش برخی از مسولین آن شهرستان شده است.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار سپاس ضمن تایید خبر فوق گفت: یکی از مسئولان شهرستان، برخی از افرادی که شعار مرگ بر امریکا را سر می دادند فرا خواند و این عمل را محکوم کرد.

وی با توجه به برخورد مسولین با شعار دهندگان، اظهار داشت: این مسئول ضمن تذکر جدی به این افراد اعلام کرد در مراسم تشییع دومین جانباخته این شهرستان نباید شعار مرگ بر آمریکا سر داده شود.

لازم به ذکر است در جای دیگری هم شنیده شده یکی از فرمانداران استان بوشهر به مسولین تحت امر تاکید کرده است که مراقب باشند در مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام فاجعه منا، کسی شعار مرگ بر آمریکا سر ندهد و با افرادی که این شعارها را سر می دهند برخورد جدی صورت گیرد.

انتهاي پيام/7

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads