کد خبر: 91576 - تاریخ: یکشنبه، 4 اکتبر 2015 - 15:47

فرماندهی انتظامی گیلان:

پارکینگ‌های استان گیلان ساماندهی می‌شوند

فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پارکینگ‌های استان گیلان ساماندهی می‌شوند و ایجاد پارکینگ‌های موقت از نیازهای شهر رشت است.

به گزارش خوبان: سردار محمد رضا میرحیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باندهای سرقت منزل در گیلان اظهار داشت: در ارتباط با سرقت قطعات اتومبیل باندی دستگیر شده است و با توجه به ارتباط این افراد با مال‌خرها امکان افزایش کشفیات وجود دارد و جمع‌بندی این موارد بعد از نتایج نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

otopark

 

وی با اشاره به ورود سارقان غیر بومی در گیلان افزود: انتظار من از مردم گیلان این است که منافع فردی را در نظر نگیرند چرا که عموماً این افراد برای اسکان موقت و اجاره بهاء مبالغ سنگینی پرداخت می‌کنند مردم سعی کنند این‌گونه موارد را با پلیس در میان بگذارند چرا که اطلاع از شماره خودرو و ترددهای بی‌موقع این افراد برای پلیس بسیار راهگشا است.

فرماندهی انتظامی گیلان ایجاد فرهنگ ترافیک در بین مردم را لازم و ضروری دانست و گفت: پارکینگ‌های استان گیلان ساماندهی می‌شوند و ایجاد پارکینگ‌های موقت از نیازهای شهر رشت است.

میرحیدری از کشف 87 درصدی جرایم سایبری در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: جرایم سایبری در شش ماهه نخست امسال در گیلان 139 مورد گزارش شده که 121 مورد کشف شده است.

وی از افزایش یک درصدی تماس‌ها با پلیس در شش ماهه نخست امسال خبرداد و افزود: در شش ماهه نخست امسال شاهد 5 درصدی قتل در گیلان بودیم.

وی با اشاره به کاهش 50درصدی سرقت از امکان دولتی خاطرنشان کرد: 80 درصد از سرقت‌های منزل در گیلان مربوط به سارقان غیر بومی و توسط سارقان استان‌های دیگر است.

 

انتهاي پيام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads