کد خبر: 91568 - تاریخ: یکشنبه، 4 اکتبر 2015 - 15:40

در سه مسير منتهي به شهرداري رشت؛

طرح ترافيك از امروز در رشت اجرايي مي شود

طرح ترافيك در سه مسير سه‌راه حاجي‌آباد به شهرداري، میدان صيقلان به شهرداري و سه‌راه معلم به شهرداري از صبح امروز، یکشنبه، دوازدهم مهرماه 1394 در رشت اجرايي مي‌شود .

به گزارش خوبان: فرامرز جمشيدپور در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: طرح ترافيك در سه مسير منتهي به مركز شهر رشت از صبح یکشنبه 12 مهر اجرايي مي‌شود و رانندگان وسايل نقليه در ساعات 6:30 الي 22 حق تردد در اين مسيرها را نداشته و در صورت تردد توسط دوربين‌هاي مركز کنترل ترافيك جريمه مي‌شوند .

معاون برنامه ريزي و حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت گفت: براي كساني كه در كوچه‌هاي بن بست در مناطق تحت پوشش طرح ترافيك ساكن هستند، كارت‌هاي تردد صادر شده و مشخصات خودرويي آنها به مركز كنترل ترافيك داده شده تا اين افراد در زمان اجرای طرح، بدون مشكل بتوانند تردد كنند.

جمشيدپور به ظرفيت پاركينگ‌هاي موجود در مسير طرح ترافيك شهر رشت در زمان اجراي طرح محدوده ترافيك اشاره كرد و ياد آور شد: در حال حاضر بالغ بر300 جای پاركينگ عمومي در محدوده طرح ترافيك وجود دارد.

وي خاطر نشان كرد:افرادي كه به هر دليلي قادر به پياده‌روي نیستند مي‌توانند با خودروهايي كه به صورت رايگان در مسير طرح‌ها توسط شهرداري تعبيه شده است تردد نمايند.

معاون برنامه‌ريزي و حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت همچنين از جابه‌جايي ايستگاهاي اتوبوس و تاكسي در مركز شهر خبر داد و تاكيد كرد: جانمايي ايستگاه تاكسي و اتوبوس در محدوده بعد از طرح ترافيك انجام شده است و شهروندان براي استفاده از وسايل نقليه عمومي بايد به اين ايستگاه‌ها مراجعه كنند.

به گزارش ایسنا، طرح ترافيك در سه مسير سه‌راه حاجي‌آباد به شهرداري، میدان صيقلان به شهرداري و سه‌راه معلم به شهرداري از صبح امروز، یکشنبه، دوازدهم مهرماه 1394 در رشت اجرايي مي‌شود .


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads