کد خبر: 91556 - تاریخ: یکشنبه، 4 اکتبر 2015 - 15:29

دولتی ها از چه میترسند؟

دردی که مضاعف شد/ حاجیان جانباخته ی خود را با تابوت کثیف آل سعود تشییع کردیم/ برکدامیک بگرییم، داغ حجاج یا داغ بی تدبیری مسئولین استان؟

این تشییع باید تبدیل میشد به یک مطالبه مردمی از آل سعود خبیث که آن ها پاسخگو باشند مقصر اصلی این فاجعه کیست؟ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان چرا نادیده گرفته شد؟ چرا آداب اولیه نماز میت رعایت نشد؟ هماهنگی سیستم صوت مراسم اینقدر دشوار بود؟ شخص اول سیاسی استان چرا نفر اصلی و میدان دار این تشییع بود؟

به گزارش خوبان: فرصتی که از دست رفت! دولتی ها از چه میترسند؟ پس از گذشت چیزی بالغ بر ۹ روز از عروج شاهدانه ی حجاج گیلان که هاجر الی الله شدند، چشم و دل خانوادگان آن عزیزان و مردم استکبارستیز گیلان که از فجایع آل سعود خبیث خون بود انتظار میکشید تا پرستوهای مهاجر خود را در آغوش بگیرند و ناله فراغ و غریو برائت و انزجار ار آل سعود سر دهند و آن عزیزان را نشان بی کفایتی مدیریت آل سعود در حج اعلام کنند.

اما امروز چه گذشت در میدان شهدای ذهاب رشت؟ خیلی از مردم خبر نداشتند که چنین اتفاق بزرگی امروز ساعت ۹:۳۰ صبح انجام می شود تا بیایند و به اشک چشم، قدری آلام فروخورده ی خویش را فرو بنشانند و آتش خشم و غم را توامان بروز دهند.

 

IMG_4228

 

انقلاب اسلامی اثبات کرد همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است، حال این تشییع یک فرصت بود تا جمعی با همدلی خویش، خروش استکبار ستیزی سر دهند و برخی دولت مردان را به حرکت در آورند تا دل خوش نکنند به فراخوان کردن چهارباره ی کاردار سعودی!

اما چند سوال و نکته ی مهم درباره ی برنامه ی امروز که نمیدانیم چه کسی باید پاسخ دهد؟!

مگر قرار نبود این تشییع باشکوه باشد! پس چه شد شکوه آن؟ علت غربت برنامه تشییع چه بود؟ چه نیازی بود به حضور پر رنگ کارمندان دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی و حتی دانش آموزان؟ این تشییع می بایست آرامشی باشد برای بازماندگان آن عزیزان نه غربتی برای عروج کردگان سرزمین وحی!

این تشییع باید تبدیل میشد به یک مطالبه مردمی از آل سعود خبیث که آن ها پاسخگو باشند مقصر اصلی این فاجعه کیست؟ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان چرا نادیده گرفته شد؟ چرا آداب اولیه نماز میت رعایت نشد؟ هماهنگی سیستم صوت مراسم اینقدر دشوار بود؟ شخص اول سیاسی استان چرا نفر اصلی و میدان دار این تشییع بود؟ چرا این تشییع بیش از آنکه مردمی باشد حکومتی و دولتی شد؟ نشان آل سعود خبیث بر تابوت حاجیان ما چه می کرد؟ آیا آنقدر ذلیل شده ایم که هدیه آنها را با نشان خودشان پذیرا باشیم و بدرقه کنیم؟

آی مسئولین استان؛ دل بازماندگان را چرا خون کردید؟ بنر های محبط شهدای ذهاب،چرا صرفا حال و هوای عاطفی داشت؟ مگر فراموش کرده اید که این حاجیان جان باختگان مظلوم هستند که به دست آل سعود به قتل رسیدند! انگار آنها بر اثر بیماری از دنیا رفته اند که اینطور تشییع شده اند! چرا جای پرچم ایران و پرچم های یا حسین(ع) و مرگ بر آل سعود و بسیاری از پرچم های نمادین ما در مراسم خالی بود؟ چرا جمعیت تشییع کنندگان حاجیان در گیلان نسبت به سایر استان ها کمتر بود؟ علت چیست؟ در جلسات هماهنگی برگزاری این تشییع چه گذشت؟ و هزار و چند سوال دیگر که ذهن ما را مشغول خود کرده و نمی دانیم که چه کسی باید پاسخگو باشد!!!

 

منبع: پيك دانشجو

انتهاي پيام/73


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. عاشوری
     | 2015/10/4 - 18:42
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام
    متاسفانه بعضی وقتها بعضی اورگان ها آنقدر درگیر مسائل حاشیه‌ای می شوند که از انجام وظایف اصلیشان غافل می شوند. خوشا به حال آنان که در سرزمین وحی به دیدار معبود شتافتند، باشد که شفیع ما در روز قیامت باشند.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads