کد خبر: 9154 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 اکتبر 2012 - 16:37

برج میلاد و شهرداری تهران به شجریان وخانه موسيقي پاسخ قاطع داد

مخالفت با برگزاری مراسم تقدیر از شجریان در برج میلاد

محمدرضا شجریان و حامیان وی با وجود اقداماتی که شجریان در سه سال اخیر و بعد از حوادث انتخابات سال 88 تاکنون، انجام داده، در نظر داشته اند که در برج میلاد تهران، اقدام به برگزاری مراسم تقدیر کنند اما خوشبختانه با هشیاری مسوولین شهرداری و برج میلاد، با این درخواست خانه موسيقي مخالفت شده است.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز: شنیده ها حاکیست که برج میلاد و شهرداری تهران با برگزاری مراسم تقدیر  ازمحمدرضا شجریان كه توسط خانه موسبقي قرار است در روزهای آینده انجام شود مخالفت کرده است. نیروهای ارزشی و مردم متدین با تقدیر از این اقدام شهردار محترم تهران، امید آن دارند که سایر بخش های فرهنگی کشور نیز این هشیاری را در برخورد با هواداران جریان فتنه و مشوقان شبکه های مبتذل و مخالف نظام در خارج کشور به کار بگیرند
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، باخبرشدیم که محمدرضا شجریان و حامیان وی با وجود اقداماتی که شجریان در سه سال اخیر و بعد از حوادث انتخابات سال 88 تاکنون،  انجام داده، در نظر داشته اند که در برج میلاد تهران، اقدام به برگزاری  مراسم تقدیر کنند اما خوشبختانه با هشیاری مسوولین شهرداری و برج میلاد، با این درخواست  خانه موسيقي مخالفت شده است.

این اقدام شهرداری تهران، نشان می دهد که افرادی چون محمدباقر قالیباف، که در جبهه جنگ و سایر مقاطع دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، در صف مقدم و خاکریز اول مقابله با دشمن بوده اند، این بار نیز با دنباله های جریان فتنه و حوادث بعد از انتخابات، مقابله کردند و در صف اول مقابله با  تهاجم فرهنگی و فتنه جویی ها همچنان از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند.
این اقدام  شهرداری تهران و مسوولین شهرداری  و برج میلاد، جای تقدیر فراوان دارد و امید است که سایر دست اندرکاران فرهنگی کشور، نیز مراقب تحرکات و اقدامات پس مانده های جریان فتنه باشند.

محمدرضا شجریان، در حوادث بعد از انتخابات با جریان جنبش سبز و فتنه همراهی کرده بود و در ماه های اخیر و یکسال گذشته، نیز در سفرهای متعدد به خارج کشور و محافال ضد انقلاب، ذات واقعی خود را نشان داد.
وی در کنار چهره هایی مانند فائقه آتشین(گوگوش) و هنرمندان طاغوتی، معلوم الحال، ضد نظام و…  به گرفتن عکس یادگاری و بحث و گفت وگو اقدام کرده بود و انتشار عکس ها و مطالب و فیلم های وی و عناصر ضد انقلاب و معلوم الحال وهواداران فرهنگ و موسیقی مبتذل غرب، باعث اعتراض مردم مسلمان و انقلابی کشور شد.
گروه های مختلف مردمی و برخی از کارشناسان و هنرمندان، با اعلام انزجار از این نوع عملکرد شجریان، با تعجب این پرسش را مطرح کرده اند که چه مسائلی باعث شده که یک هنرمند که اعتبار خود را مدیون ملت مسلمان ایران است، اینگونه در محافل بی بی سی، شبکه های مبتذل و در جمع هنرمندان لس آنجلسی حضور یابد. چرا شجریان این گونه افراد واخورده از ملت ایران را پذیرفته و حاضر شده که با بسیاری از آنها عکس یادگاری و دو نفره بگیرد؟
چه چیز موجب شده که شجریان، خبرنگاران و عناصر سازمان های جاسوسی  انگلیس و آمریکا را بپذیرد و با آنها به خوش وبش و گفت وشنود وتبادل نظر بپردازد؟

اقدامات یکسال اخیر شجریان، در بازدید از شبکه بی بی سی فارسی، شبکه مبتذل من و تو، و سایر رسانه ها و شبکه های مبتذل غربی، مورد انتقاد بسیاری از مردم، نیروهای ارزشی نظام و اهالی موسیقی قرار گرفت.
شجریان عکس ها و فیلم های بسیاری با عناصر معلوم الحال، ضد انقلاب، مخالفان نظام، از صادق صبا تا خبرنگاران بی بی سی، هنرمندان وخواننده های لوس آنجلسی، خوانندگان زن و بسیاری از زنان و مردان شبکه های تلویزیونی مبتذل مانند شبکه من و تو  گرفته که در شبکه های اجتماعی و اینترنتی پخش شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads