کد خبر: 9134 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 اکتبر 2012 - 11:00

شناسایی 31 نقطه آب‌های سطحی در رشت

محمدعلی ثابت‌قدم عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به وضعیت آب‌گرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی این شهر اظهار کرد: 31 نقطه آب‌های سطحی رشت شناسایی و از این تعداد مطالعات پنج نقطه تمام شده و 26 نقطه باقیمانده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، محمدعلی ثابت‌قدم عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به وضعیت آب‌گرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی این شهر اظهار کرد: 31 نقطه آب‌های سطحی رشت شناسایی و از این تعداد مطالعات پنج نقطه تمام شده و 26 نقطه باقیمانده است.

وی با بیان اینکه برای پنج نقطه مذکور نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار است، تصریح کرد: مقرر شده اعتبار این نقاط از استانداری تامین شود.

شهردار رشت خواستار تشکیل جلسه مشترک بین شهرداری، شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت آب منطقه‌ای شد و افزود: معضل آب‌گرفتگی رشت باید زیربنایی برطرف شود.

وی درباره اجرای پروژه‌های عمرانی و نیمه تمام رشت بیان کرد: سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها جدی نبوده و قراردادها پراکنده بود.

ثابت‌قدم با تصریح بر اینکه به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت از برنامه‌های مهم شهرداری است، بیان کرد: انجام پروژه‌های جدید پس از اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و با تامین اعتبار مورد نیاز صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور از کسری 36 درصدی بودجه شهرداری این شهر در نیمه نخست امسال خبر داد و از شهردار رشت خواست در زمینه تحقق نیافتن بودجه مورد نظر دقت بیشتری صورت دهد.

محمود مباحی تشکیل کار گروه برای بررسی کسری بودجه شهرداری رشت را مورد تاکید قرار داد و افزود: این وضعیت باید در فاصله فرصت‌های زمانی نتیجه‌بخش شود.

وی خواستار پرداخت حق بیمه به 200 نیروی جانباز شهرداری رشت شد و پیگیری این امر توسط شهردار را مورد تاکید قرار داد.

موسی ناصح عضو شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور خواستار رسیدگی به وضعیت سرمایه‌گذاری پل «باستانی شعار» گلسار این شهر شد و اظهار کرد: این پروژه باید طبق برنامه زمان‌بندی شده پیشرفت کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads