کد خبر: 90843 - تاریخ: یکشنبه، 27 سپتامبر 2015 - 13:12

بيانيه پايگاه شهيد شيرودي خمام در پي فاجعه منا؛

حج امسال بيش از پيش بي لياقتي سعودي ها را مشخص كرد/ از آل سعود نخواهيم گذشت

پر‌ واضح است جنایات سعودی‌ها پررنگ‌تر از بی‌کفایتی آنها است و این امر در «منا و رمی‌جمرات» به اوج خود رسید.

به گزارش خوبان: پايگاه شهيد شيرودي خمام در خصوص فاجعه منا بيانيه اي صادر كرده است.

در قسمتی از بیانیه پایگاه شهید شیرودی خمام آمده است:

باسمه تعالی

 إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون

وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا

(کسی که از خانه خود بیرون بیاید در حالی که بسوی خدا و رسولش هجرت می کند پس مرگش فرا برسد تحقیقا اجر او با خداوند می باشد)

خوشا به حال کسانی که در مهمانی خدا مصداق این آیه کریمه شدند.

اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ ایران روح‌الله کبیر (ره) در‌باره رژیم فاسد آل سعود این روزها بیشتر ملموس است به طوری که در مراسم حج ابراهیمی‌ امسال بیش از پیش بی‌لیاقتی سعودی‌ها بر جهانیان ثابت شد.

پر واضح است جنایات سعودی‌ها پررنگ‌ تر از بی‌کفایتی آنها است و این امر در «منا و رمی‌ جمرات» به اوج خود رسید. رژیم آل سعود که متضمّن و متکفّل ایجاد امنیّت و رفاه کامل برای حجاج سراسر عالم است باید مسئولیت بی‌تدبیری و بی‌کفایتی خود را پذیرفته و از فرافکنی و مقصّر جلوه دادن دیگران اجتناب کند.

اما باز این موضوعات مرهمی‌ بر دل جوانان ایران زمین نخواهد شد و ما کماکان منتظر هستیم تا ریاض را بر سر شیخ نشینانش خراب کرده و مسجد‌الحرام و مدینه‌النبی(ص) را از دست فاسدان و نااهلان آزاد کنیم.

آری ما به عنوان فرزندان مکتب روح‌الله کبیر(ره) اعلام می‌داریم هیچگاه از جنایات آل سعود نخواهیم گذشت و تا لحظه آزادی مسجد‌الحرام از دست نااهلان و نامحرمان دست از تلاش برنخواهیم داشت. 

فاجعه بزرگ منا را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای و به امت اسلامی بویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر صهیونیستها و آل‌سعود و رژیم جنایتکار آمریکا –که ریشه همه این بدبختی‌هاست–را از امت اسلام کم کند.

انشا الله

94/07/05

انتهاي پيام/37

اخبار مرتبط:

چه مظلومانه اما عاشقانه عروج کردید


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads