کد خبر: 89980 - تاریخ: شنبه، 19 سپتامبر 2015 - 13:03

توان شكست پرسپوليس را داريم؛

نوري: ملوان فریب جایگاه پرسپولیس را نمی‌خورد

کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی گفت: معتقدم در جام حذفی پرسپولیس را شکست خواهیم داد و فریب جایگاه این تیم را نمی‌خوریم.

به گزارش خوبان، پژمان نوري درباره تمرینات آماده‌سازی ملوان بندرانزلی درباره تقابل تیمش مقابل پرسپولیس تهران، اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس برای تماشاگران دوطرف به‌وی‍‍ژه در جام حذفی خاطره‌انگیز بود و  امید داریم در بازی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی بگیریم.

وی به نتیجه بازی فینال جام حذفی ملوان مقابل پرسپولیس در سال 90 اشاره کرد و گفت: پس از آن شکست، تماشاگران مشتاق هستند که حتما با پیروزی از زمین خارج شویم.

نوری تصریح کرد: ملوان در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول لیگ برتر دارد، تمام بازیکنان بهترین کیفیت بازیشان را به‌نمایش خواهند گذاشت.

هافبک ملوان بندرانزلی در مورد پیش‌بینی نتیجه این دیدار خاطرنشان کرد: برای ملوان مهم این است که بازی را ببریم و اینکه چه نتیجه‌ای بگیریم اهمیتی ندارد، زیرا در جام حذفی هر تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده میدان خواهد بود چون فرصتی برای جبران وجود ندارد اما با کم‌ترین اختلاف سعی خواهیم کرد، ببریم.

وی در مورد جایگاه کنونی پرسپولیس در لیگ برتر و تاثیر آن بر بازی یکشنبه اظهار داشت: ملوان فریب جایگاه پرسپولیس را نمی‌خورد چون پرسپولیس تیم بزرگ و پرتماشاگری است و ما به تهران می‌رویم تا بهترین نمایش‌مان را ارائه دهیم.

نوری در مورد شناخت بازیکنان ملوان از 2 دروازبان پرسپولیس گفت: بازی ملوان با پرسپولیس همیشه متفاوت است چرا که ملوان در بدترین شرایط نیز مقابل این تیم همیشه نمایش خوبی داشته است و شناخت گلرها تاثیری بر نتیجه بازی ندارد و مهم این است که بازیکنان همه به این خود باوری برسند که می‌شود پرسپولیس را در آزادی شکست داد.

منبع: تسنيم

انتهای پیام/ف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads