کد خبر: 89804 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 سپتامبر 2015 - 12:16

در اعتراض به شرایط استخدام آزمون آموزش و پرورش؛

معلمان پیش دبستانی گیلان در اداره کل آموزش و پرورش تجمع کردند+ تصاویر

صبح امروز جمعی از معلمان پیش دبستانی گیلان در اعتراض به شرایط در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی آموزش و پروش در اداره کل آموزش و پرورش گیلان تجمع کردند.

به گزارش خوبان،  صبح امروز جمعی از معلمان پیش دبستانی گیلان در اعتراض به شرایط در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی آموزش و پروش در اداره کل آموزش و پرورش گیلان تجمع کردند.

این معلمان معتقدند در بخشنامه مربوطه آمده است کسانی که حقوق بگیر آموزش و پرورش بودند می توانند در این آزمون شرکت کنند و این در حالی است که معلمان پیش دبستانی گیلان مدرکی دال بر دریافت حقوق از وزارت آموزش و پرورش ندارند زیرا در این مدت از شهریه بچه های مهدکودک حقوقشان دریافت می شده و بیمه نبودند.

این در حالی است که معلمان پیش دبستانی همه خانم هستند اما جمع عمده ای از نیروهای شرکتی که نزدیک به ۹ ماه از آموزش و پروش حقوق گرفته اند از این شرایط بهره می برند.

این تجمع کنندگان با تمام تلاشی که برای حل مشکلات خود داشته اند، از نمایندگان و مسئولان برای رسیدگی به وضعیت خود کمک گرفته اند اما اکنون راه به جایی نبرده و برای رسیدن به حق خود دست به تجمع در نهادهای مربوطه می زنند.

گفتنی است نزدیک به یک ماه گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰ معلم از نیروهای خرید خدمات، آموزشی و پیش دبستانی‌ها گیلان و سراسر کشور روبروی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

 

126 213 315

 

منبع: دیار باران

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads