کد خبر: 89408 - تاریخ: دوشنبه، 14 سپتامبر 2015 - 12:15

پایان شایعات/

فرنگی‌کار ناپدید شده تیم‌ ملی به کشور باز می‌گردد

دبیر فدارسیون کشتی کشورمان از بازگشت محسن حاجی پور با تیم ملی کشتی آزاد ایران از کشور آمریکا خبر داد.

به گزارش خوبان، محسن حاجی پور فرنگی کار وزن ۵۹ کیلو گرم کشورمان که به عنوان کشتی گیر ذخیره راهی رقابت های جهانی ۲۰۱۵ در لاس وگاس آمریکا شده بود پس از بازگشت اعضای تیم ملی فرنگی که بامداد روز یشکنبه(۲۲ شهریورماه)از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند به همراه سایرین بازنگشت . گفته می شود او پس از ترک لاس وگاس در شهر لس آنجلس از اعضای تیم جدا شده و هنوز خبر چندان قطعی در مورد وضعیت او در دست نیست.

 

محسن حاجي پور

بر همين اساس حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت:محسن حاجی پور بدون هماهنگی و اطلاع تصمیم گرفته چند روزی در کشور آمریکا بماند که این موضوع از نظر فدارسیون کشتی کار کاملاً غیر منطقی و غلطی است اما با اطلاعاتی که هم اکنون ما در اختیار داریم قرار است او به همراه تیم آزاد راهی ایران شود.

بنی تمیم عنوان کرد:از دوستان عزیز خواهش می کنم از هر گونه پیش داوری و اظهار نظر های بی اساس پرهیز کنند و اجازه دهند هر زمان اتفاقی رخ داد آن را تحلیل کنند شما مطمئن باشید فدارسیون کشتی به عنوان یک مرجع که همواره در امر شفاف سازی و تشریح حقایق صاحب قدم بوده در مورد مسائل پیش آمده نیز اگر موردی باشد به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد.

گفتنی است در پایان رقابت های جهانی کشتی فرنگی که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، روسیه با یک طلا، ۴ برنز و ۴۵ امتیاز قهرمان شد.آذربایجان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۹ امتیاز به مقام دوم رسید. اوکراین با یک مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۵ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. ایران هم با نقره رضایی و ۲ برنز قادریان و اخلاقی به همراه پنجمی عبدولی با ۳۱ امتیاز چهارم شد.

ایران همچنین در وزنهای ۹۸، ۸۵ و ۷۵ کیلوگرم سه سهمیه المپیک گرفت و برای تصاحب سه سهمیه باقی مانده، ملی پوشان باید به مسابقات گزینشی بروند. در مجموع در این رقابت ها در شش وزن المپیکی(به جزء اوزان ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم) ۳۶ نفر سهمیه المپیک را به دست آوردند.، که روسیه و آذربایجان در چهار وزن سهمیه المپیک را کسب کردند، و ایران و اوکراین در سه وزن به این مهم دست یافتند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهاي پيام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads