کد خبر: 88619 - تاریخ: دوشنبه، 7 سپتامبر 2015 - 12:41

سرمربی ملوان:

با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان گفت که هرچه دارد از پرسپولیس است و به‌ خاطر پول هیچگاه از این تیم شکایت نخواهد کرد.

به گزارش خوبان، حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ آخرین وضعیت ملوان اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر ملوان وضعیت خوبی دارد. ما اردویی را برای آمادگی بیشتر برگزار کردیم و اکنون شرایط بدنی تیم‌مان حدود 10 تا 15 درصد بهتر شده است.

وی افزود: بعد از پایان تعطیلات باید در جام حذفی به میدان برویم و بعد از آن باید در تهران مقابل راه‌آهن قرار بگیریم. طبق برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم می‌خواهیم با قدرت در جام حذفی شرکت کنیم و این جام برای ما فوق‌العاده‌ مهم است. پس از آن هم سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل راه‌آهن انجام دهیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی ادامه داد: اکثر بازیکنان راه‌آهن قبلا شاگرد من بودند و با توجه به این که مربی خوبی همچون فرهاد کاظمی هدایت این تیم را بر عهده دارد، فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

استیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جوانگرایی کا‌ر‌لوس کی‌روش در تیم ‌ملی،گفت:جوانگرایی که در تیم ‌ملی شاهد هستیم حاصل تصمیمات خوب مهدی تاج است. سال گذشته سازمان لیگ با قوانینی که برای باشگاه‌ها گذاشت باعث شد تا باشگاه‌ها بیشتر به سوی جوانگرایی بروند و همین امر باعث شد امسال جوانان خوبی به فو‌تبا‌ل ایران معرفی شوند.

او تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که کا‌ر‌لوس کی‌روش نگاه خوبی به جوانان دارد. در حال‌ حاضر بازیکنان جوان خوبی در تیم ‌ملی حضور دارند که می‌توانند آینده فو‌تبا‌ل ایران را بسازند. کی‌روش هوشمندانه جوانان با استعداد را شناخت و به آنها میدان داد. به اعتقاد من اگر خوب کار کنیم و حمایت‌های لازم انجام شود، این تیم پتانسیل‌ صعود به جا‌م جها‌نی را دارد.

استیلی همچنین درباره شرایط این روزهای باشگاه پر‌سپولیس نیز اظها‌ر کرد: درست است که پر‌سپولیس مشکلات مالی دارد، اما واقعیت این است که خیلی از باشگاه‌ها از جمله ملوان هم با این مشکل مواجه هستند و امیدوارم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکلات این تیم حل شود تا با آرامش بیشتری به کارش ادامه بدهد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که “آیا از باشگاه پر‌سپولیس طلبکار هستید؟”، گفت: من هر چه دارم از پر‌سپولیس است؛ بنا‌بر‌این هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم به خاطر پول از پر‌سپولیس شکایت کنم.

انتهای پیام/339


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads