کد خبر: 88551 - تاریخ: یکشنبه، 6 سپتامبر 2015 - 11:23

افزايش تحركات اصلاح طلبان گيلان؛

عارف اواخر هفته به گيلان سفر مي كند

فعالیت های اصلاح طلبان گیلانی با حضور محمدرضا عارف در حالی پررنگ تر می شود که بیشتر از پنج ماه به انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند 94 باقی است.

به گزارش خوبان به نقل از ديارباران، خبر سفر محمدرضا عارف نامزد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 92 به گیلان در گردهمایی اصلاح‌طلبان گیلان که با حضور حجت الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بود، مطرح شد.

عارف روزهای 18 و 19 شهریور به گیلان می آید و حضور در انجمن علمی دانشگاه گیلان، اجتماع اصلاح طلبان گیلانی و دیدار با مردم و مسئولین از جمله برنامه های سفر دو روزه عارف به گیلان عنوان شده است.

29

احمد رمضان‌پور‌نرگسی نماینده دوره‌های پنجم و ششم مردم رشت در مجلس و رییس سابق جبهه اصلاح‌طلبان گیلان با اشاره به حضور عارف در گیلان، گفت: به منظور اتحاد و انسجام خوب اصلاحات در گیلان محمدرضا عارف به استان سفر خواهد کرد.

وی افزود: شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گیلان قوی‌ترین شورای مشورتی در کشور است.

گفتني است؛ فعالیت های اصلاح طلبان گیلانی با حضور محمدرضا عارف در حالی پررنگ تر می شود که بیشتر از پنج ماه به برگزاری انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند 94 باقی است.

انتهای پیام/719


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads