کد خبر: 88368 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 سپتامبر 2015 - 13:08

کلیپ دیدنی از گفتگوی رزمنده حزب الله با تروریست تکفیری+ دانلود

کلیپی منتشر شده از گفتگوی چند رزمنده حزب الله با تعدادی از مسلحین در آخرین آتش بس که در آن رزمنده های حزب الله با زبانی ساده سعی در متقاعد کردن مسلحین به ترک مخاصمه و تسلیم سلاح دارند. بعد از این گفتگو تروریست های مسلح خود را تسلیم نیروهای حزب الله کردند.

به گزارش خوبان به نقل از روشنگری، جنگ داخلی سوریه علی رغم حوادث خونباری که در پی داشته، پدیده های بدیع و جالبی هم از میان این درگیریها نمود داشته که چندان با ذات خشونت بار جنگ همخوانی ندارند. از جمله مصالحه هایی که پارسال در حومه دمشق و در مناطق مختلف رخ داد و علی رغم نتایج خوبی که می توانست به ارمغان بیاورد به دلایلی در مناطق دیگر توسعه پیدا نکرد و در همان حد متوقف ماند.
آتش بس های الزبدانی هم از جمله این پدیده ها هست که در مقاطعی از بازه های آتش بس ، رزمندگان حزب الله فرصت را غنیمت شمرده و سعی در برقراری گفتگو و ارتباط با مسلحین داشتند. با توجه به اینکه در همه زمان های آتش بس نیروهای ارتش و حزب الله مسلحین را تحت محاصره و موضع کاملا برتری نسبت به طرف مقابل داشتند، این گفتگوها که عموما از طرف نیروهای حزب الله انجام می گیرد نشانگر این است که هدف اصلی حزب الله از نبرد زبدانی و در کل تمام عملیات های سوریه “کشتار مسلحین” نیست، بلکه هدف اصلی تامین امنیت و پاکسازی مناطق راهبردی تحت سیطره آنهاست.
کلیپی منتشر شده از گفتگوی چند رزمنده حزب الله با تعدادی از مسلحین در آخرین آتش بس که در آن رزمنده های حزب الله با زبانی ساده سعی در متقاعد کردن مسلحین به ترک مخاصمه و تسلیم سلاح دارند. فرجام نهایی این گفتگو در این کلیپ معلوم نیست اما در انتهای آن رزمنده های حزب الله و مسلحین با تلطیف فضا به سمت هم رفته و دست می دهند.

 

 

 

دانلود


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads