کد خبر: 88359 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 سپتامبر 2015 - 12:50

یک سوتی دیگر از سایت حاج آقا/

وقتی سایت هاشمی فوت پدر را به جای پسر تسلیت می گوید!+ عکس

۱۰ شهریور، سایت روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی را در رابطه با درگذشت نماینده پیشین سلسله و دلفان “حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی انتشار داد. پیامی که در آن آقای هاشمی به جای نام بردن از این مرحوم، درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفته است.

به گزارش خوبان به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی فرزند مرحوم آیت‌الله حاج شیخ فرج‌الله کاظمی موموندی پس از سال ها تحمل رنج بیماری و بستری شدن در بیمارستان، در نهم شهریور سال جاری به دیار باقی شتافت.

روز ۱۰ شهریور، سایت روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی را در رابطه با درگذشت نماینده پیشین سلسله و دلفان  “حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی انتشار داد. پیامی که در آن آقای هاشمی به جای نام بردن از این مرحوم، درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفته است در حالی که پدر مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی یعنی مرحوم آیت‌الله حاج شیخ فرج‌الله کاظمی در سال ۱۳۴۱ یک هفته قبل از وقوع حادثه مدرسه فیضیه در کربلا معلی فوت کرده اند و اکنون قبر ایشان در جوار حرم حضرت علی(ع) و نجف اشرف است.

1

Untitlereed

قرار گرفتن این خبر روی سایت روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث شد که بسیاری از خبرگزاری های کشوری نیز این خبر را با اشتباه صورت گرفته در متن پیام هاشمی انتشار دهند.

 

2 3

گفتنی است؛ از سوابق نماینده قبلی سلسله و دلفان می توان به حضور در دو دوره  در مجلس شورای اسلامی مسئولیت های دیگری همچون امامت جمعه پاکدشت استان تهران، مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی ابوریحان بیرونی، معاونت سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی نشریه سراسری ندای خاوران را بر عهده داشت.

متاسفانه رخ دادن این اشتباهات برای شخصی که یکی از علمای این کشور  بوده و سابقه علمی، فرهنگی و مبارزاتی بسیاری را در جهت حفظ نام در کارنامه خود داشته است؛ جای تامل دارد که چرا کوچکترین بررسی در خصوص سوابق ایشان صورت نگرفته است.

انتهای پیام/519


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads