کد خبر: 88326 - تاریخ: چهارشنبه، 2 سپتامبر 2015 - 23:10

امکانات دولتی در خدمت جلسات جناحی!

سالن اداره ارشاد رشت میزبان جلسه شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان!!!

با توجه به اینکه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یک تشکیلات حزبی و فراجناحی است و برای انتخابات آینده برنامه ریزی و تلاش می کند، حضور این افراد در سالن اداره ارشاد رشت چه معنایی دارد؟

به گزارش خوبان، جلسه شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان فردا پنج شنبه در سالن ارشاد شهرستان رشت برگزار می گردد. با توجه به اینکه سالن اداره ارشاد شهرستان رشت جزو اماکن دولتی محسوب می شود، فرماندار محترم شهرستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری بعنوان مسئولین سیاسی و مجریان انتخابات به سوالات به وجود آمده در افکار عمومی پاسخ دهند:

۱. با توجه به اینکه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یک تشکیلات حزبی و فراجناحی است و برای انتخابات آینده برنامه ریزی و تلاش می کند، حضور این افراد در سالن اداره ارشاد رشت چه معنایی دارد؟

۲. با توجه به اینکه استاندار محترم استان گیلان حساسیت ویژه ای برای جلوگیری از حرکتهای جناحی مجریان انتخابات در استان قائل هستند و بارها تاکید کردند که مجریان انتخابات له یا علیه کسی یا جریانی حرکت نداشته باشند، حضور شورای مشورتی اصلاح طلبان در اداره ارشاد رشت آیا یک حرکت سیاسی و جناحی نیست؟

۳. چند روز پیش وزیر محترم کشور در سخنانی بیان داشتند که روحانی رییس جمهور هشت ساله است!!! و بعد که مورد سوال رسانه ها قرار گرفتند، فرمودند که شوخی کردم!

آیا همین شوخی نمی تواند این شائبه را ایجاد کند که انتخابات فرمایشی است و نتیجه از قبل مشخص شده است؟ آیا مجری انتخابات حق دارد چنین حرفی بزند؟ این کلام وزیر محترم کشور قطعا شوخی است. ولی آیا حضور شورای مشورتی اصلاح طلبان در اداره ارشاد رشت هم شوخی است؟

 

شورای محترم نگهبان با توجه به وظیفه ذاتی خود در نظارت بر انتخابات و کنترل تخلفات انتخاباتی حتما بر این عقیده استوار است که رای مردم امانت است و حفظ و حراست از آرای مردم از وظایف ذاتی مجریان و ناظران انتخابات است. پس با دقت و هوشیاری کامل استفاده جریانها و احزاب سیاسی را از امکانات دولتی زیر نظر داشته باشد و با جدیت با تخلفات انتخاباتی برخورد نماید.

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/370


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads