کد خبر: 88312 - تاریخ: چهارشنبه، 2 سپتامبر 2015 - 15:07

با حکم فرمانده نیروی انتظامی

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده جدید انتظامی گیلان شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان برگزار شد و طی آن سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان منصوب شد.

به گزارش خوبان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز با حضور مسئولان ارشد انتظامی کشور و گیلان در ستاد فرماندهی استان آغاز شد.

سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان به‌ جای سردار ابراهیم قائدرحمتی فرمانده سابق، مسئولیت نظم و امنیت این استان را به‌ عهده گرفت.

میرحیدری پیش از این جانشین فرماندهی ناجا در قم، معاون ناجا در اصفهان و فرمانده انتظامی قزوین بود.

‌فرمانده سابق انتظامی گیلان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور سردار اشتری در این استان اظهار کرد: اصلی‌ترین شاخص اجتماعی نظم و امنیت پایدار است.

سردار ابراهیم قائدرحمتی افزود: پلیس گیلان توانسته است با اصل مشارکت و فراجناحی و موقعیت برون‌گرا و توجه به فرصت‌های پیش رو گام‌های اساسی در ایجاد امنیت استان بردارد.

وی به عملکرد پلیس گیلان در چهار سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: احداث سالن آی‌تی و راه‌اندازی مرکز علمی‌ـ‌کاربردی و فعالیت 240 نفر در این مرکز از جمله اقدام‌های پلیس استان بوده‌است.

فرمانده سابق انتظامی گیلان با بیان اینکه آموزشگاه درجه‌داری و افسری در این استان راه‌اندازی شده‌است، خاطرنشان کرد: در بحث طرح دریا عملکرد پلیس مورد رضایت قرار گرفته‌است.

وی کاهش 16 درصدی تصادفات درون و برون‌شهری و افزایش 12 درصدی تماس مردمی با 110 را از دیگر اقدام‌های پلیس عنوان کرد.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته تعداد 36 طرح و پروژه عمرانی توسط پلیس گیلان انجام شده‌است، گفت: کارنامه عملکرد پلیس گیلان از 13 به چهار ارتقا پیدا کرده و در عملکرد نوروز در گروه الف رتبه سوم را کسب کرده‌است.

وی متذکر شد: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و پس از چهار سال این مسئولیت را به خدمت‌گزار دیگر واگذار می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/83


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads