کد خبر: 88282 - تاریخ: چهارشنبه، 2 سپتامبر 2015 - 12:04

آفتاب یزد دست نعمت زاده را رو کرد؛

افشاگری روزنامه اصلاح طلب درباره وزیر پولدار کابینه

روزنامه آفتاب یزد نوشت: وزیری که خریداران را بخاطر خواست قانونی برای ارزان شدن محصولی خائن میداند جایش دولت نیست.

به گزارش خوبان: امروز چهارشنبه 11 شهریور روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در صفحه آخر این روزنامه گزارشی را با موضوع “درباره اظهارات نعمت زاده” به چاپ رسانده است که به افشاگری بزرگ وزیر پولدار کابینه دولت پرداخت. در ادامه متن گزارش آمده است:

محمد رضا نعمت زاده یکی از ثروتمندان کابینه است ، در دهها شرکت عضو هیات مدیره است ، آنقدر وضع مالی وزارتخانه اش خوب است که روزنامه اختصاصی خود را یعنی صمت را رایگان و آن‌هم با پست توزیع می کند . این وزیر کمپین خود جوش مردم برای ارزان کردن خودروهای ایرانی را خیانت می داند ، چرا ؟! …
نعمت زاده حق دارد تمام عمر جزو مقامات ارشد باشد و آنطور که شایعه ها می گویند میلیاردی سرمایه دارد ولی مردم به عنوان مشتری حق ندارند برای مقداری صرفه جویی طرف تقاضا را کاهش دهند تا خودرویی که چند برابر قیمت تمام شده اش به دست مردم می رسد و عده زیادی را به ثروت های باد می رساند ، چرا ؟ چون وزیر تنها خودش و هم طبقه های پولدار خود را تحویل می‌گیرد ، چون به وزارت آسان عادت کرده است.
وزیری که خریداران را به خاطر خواست قانونی شان برای ارزان شدن محصولی خائن می داند جایش در دولت نیست، بلکه باید توسط دولت در معرض بازخواست قرار بگیرد و اگر مجلس که به دلایل دوری و نزدیکی جناحی دست به استیضاح و عدم استضیاح می زند اگر دل در گرو مردم داشت حتما این وزیر را بازخواست می کرد . اما نباید منتظر این اتفاق‌ها بود .
اما این حرف وزیر و رویکردش نشان می دهد با این طرز تلقی، کشور نه تنها به تولید صنعتی دست نخواهد یافت بلکه هر آنچه هم دارد را از دست می دهد.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads