کد خبر: 88170 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 سپتامبر 2015 - 12:05

با محوریت ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورای شهر خمام

جشن بزرگ گنبد طلايي با استقبال پرشور خمامی ها برگزار شد+ گزارش تصویری 1

جشن بزرگ گنبد طلايي با حضور گسترده شهروندان خمامي شامگاه دوشنبه در بازارچه هفتگي خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: جشن بزرگ گنبد طلايي با حضور گسترده شهروندان خمامي شامگاه دوشنبه در بازارچه هفتگي خمام برگزار شد.

اين مراسم با قرائت آیات کلام الله مجید توسط حاج یوسف ایزدی آغاز شد.

 

1

 

سخنگوی شورای شهر خمام: همه نگاه ها معطوف به شهرداری است

سید مجتبی حسینی نسب سخنگوی شورای شهر خمام به عنوان سخنران آغازین برنامه ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین فرا رسیدن هفته دولت و دهه کرامت را تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به سخت بودن مدیریت شهر بزرگ خمام اظهار داشت: تنها مبلغ 1 میلیارد ریال بابت هزینه های جاری و حقوق پرسنل شهرداری ماهیانه در حال پرداخت می باشد.

وی افزود: نبود ادارات مستقل در خمام موجب می شود که همه نگاه ها معطوف به شهرداری باشد.

 

 

5

 

حسینی نسب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته گفت: نهضت آسفالت در خیابان ها و کوچه های خمام از جمله کوچه سعادت که مردم سالیان متمادی در انتظار آسفالت شدن این کوچه بودند، در طول یکسال گذشته اجرا شده.

وی همچنین با اشاره به ضرورت اصلاح بخش انتهایی خیابان پاسداران خمام و اجرای طرح مطالعاتی آن از فرماندار رشت درخواست نمود تا نسبت به اجرای این پروژه توجه ویژه داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر خمام به موضوع تعریض خیابان امام خمینی (ره) اشاره نمود و اظهار داشت: هنوز 50 درصد از کار تعریض اجرایی شده و تعریض خیابان امام خمینی (ره) از روبه رویی مخابرات تا پایگاه شهید شیرودی طرح بعدی ما می باشد همچنین رفیوژ و چراغانی خیابان وسط شهر را دردستور کار خواهیم داشت.

حسینی نسب با اشاره به درخواست ها و مراجعات فراوان در خصوص پارک خمام تاکید نمود: از آقای شهردار درخواست می کنم کار ساخت پارک جنب استخر شهرداری خمام را نهایی نمایند.

در ادامه مراسم رشید زیبانگار هنرمند خمامی یک قطعه موسیقایی از زنده یاد مرتضی پاشایی را برای حاضرین اجرا نمود.

 

8

 

پخش کلیپی از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری خمام در طول یکسال گذشته برنامه بعدی مراسم جشن گنبد طلايي بود.

ریاست شورای شهر خمام: تصفیه خانه بزرگ خمام در سال 95 افتتاح می شود

ارائه گزارش کار یک سال گذشته از سوی اسماعیل احمدنیا ریاست شورای شهر خمام از دیگر بخش های این مراسم بود.

احمدنیا ضمن خیرمقدم گویی به حاضران و درود نثار روح پرفتوح شهدا و امام شهدا گفت: جا دارد همین جا از آقای پورهادی شهردار محترم شهر خمام اعضای شورای شهر خمام و همچنین پرسنل زحمت کش شهرداری تشکر نمایم.

وی افزود: با توجه به فرمایش امام راحل که می فرماید: «وظیفه اسلامی و انسانی داریم تا کارهایی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته به مردم عزیز اطلاع رسانی کنیم» ما وظیفه داریم اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

 

11

 

احمدنیا ادامه داد: گزارش عملکرد قبلی شورای اسلامی شهر خمام در تاریخ 12 شهریور 93 برگزار شد.

رئیس شورای شهر خمام با توجه به اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته اظهار داشت: دیدار اعضای شورای با خانواده های محترم شهدا و جانبازان از جمله برنامه های شورای شهر خمام می باشد که در طول سال گذشته صورت گرفت همچنین آسفالت خیابان شهید راستی و کوچه های سعادت، شهید نقی زاده، شهید بهمن بحری، شهید کنعانی و کوچه عزالی از جمله کارهایی بود توسط شهرداری خمام اجرا شد.

احمدنیا با اشاره به تعریض خیابان امام خمینی (ره) گفت: برای این که حدودا 30 درصد از ترافیک شهر خمام کاسته شود، تعریض خیابان امام خمینی (ره) در مدت 2 ماه و به طول 200 متر از ابتدای پل خمام تا میدان آزادی را در دستور کار قرار دادیم و جا دارد از آقای مهندس بامدادی رئیس آبفا خمام تشکر نمایم چرا که ایشان شبانه روز در کنار ما بودند.

وی ادامه داد: کار بعدی ما تعریض کوچه بهداری به طول 300 متر و تعریض در مدرسه فاطمیه سابق به طول 230 متربود و جا دارد از آقای کنعانی ریاست آموزش و پرورش خمام در این خصوص تشکر نمایم.

در طول یکسال گذشته جلساتی متعددی توسط اعضای شورا برگزار شد از جمله شرکت در کمیسیون های ماده 5 در استانداری و کمیسیون ماده 100 در خود شهرداری جا دارد همینجا تشکر کنم از آقای مهدوی فرماندار محترم رشت که با ما همکاری لازم را داشتند همچنین احداث نخستین شهرنت بانک شهر که از تهران آورده شده و همواره شاهد حضور دو کارمند در آن هستیم که به ارائه خدمت می پردازند از جمله کارهای صورت گرفته بود.

ریاست شورای شهر خمام با اشاره به پیشرفت 70 درصدی ساخت تصفیه خانه بزرگ تصریح نمود: احداث تصفیه خانه بزرگ در خیابان فرهنگ توسط اداره آب و فاضلاب و با همکاری شهرداری خمام از دیگر اقدامات صورت گرفته بود که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به قولی که آقای بامدادی دادند ان شاالله از ابتدای سال 95 مردم خمام می توانند از این آب شرب استفاده نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: تقدیر از 160 تن از نخبگان و ورزشکاران بخش خمام و 30 نفر از قاریان و مداحان شهر خمام امشب توسط شهرداری و شورای شهر خمام صورت خواهد گرفت.

 

اهدای جام نائب قهرمانی کاراته کشور به شهردار و شورای شهر خمام 

اهدای جام نائب قهرمانی کاراته کشور به شهردار و شورای شهر خمام توسط برادران فتحتویی نژاد برنامه دیگر جشن گنبد طلایی بود. گفتنی است؛ کاراته کا های خمام به مربی گری رضا و روزبه فتحتویی نژاد در دومین دوره کاراته قهرمانی کشور از میان 450 شرکت کننده توانسته بودند عنوان دوم را کسب نمایند.

 

18

19

در ادامه نیز از بیش از 160 ورزشکار خمامی که موفق به افتخار آفرینی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از 30 نفر از قاریان شهر خمام که در ماه رمضان امسال در مسجد جامع خمام به تلاوت قرآن پرداخته بودند و همچنین از مداحان خمام تقدیر شد.

23

25 29

نائب رئیس شورای شهر خمام: اورژانس خمام نیازمند توجه بیشتر

در ادامه جلیل غیاثی نائب رئیس شورای شهر خمام ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم اظهار داشت: امشب شب شادی است اما با توجه به اتفاقات رخ داده در طول یکسال گذشته و عهدی که با مردم خمام کرده ایم که ابتدا خواهش کنیم و اگر خواهش ما نرسید با صدای بلند از زبان مردم جویا و خواهان مطالباتشان باشیم.

وی افزود: آقای فرماندار چند اتفاق تلخ در این شهر رخ داده که همه ی آن ها نیز بر اثر حوادث می باشد و حوادث اجتناب ناپذیرند اما دایره صحبت من و بخش کانونی آن بحث اورژانس شهر خمام می باشد.

31

عضو شورای شهرستان رشت ادامه داد: خیلی دوست دارم بخش خمام را شهرستان بنامم و با توجه به تمام مطالعاتی که انجام شده این بخش پتانسیل اصلی شهرستان شدن را دارد منتها با تغییر سیاست های دولت تدبیر و امید هیچ بخشی در هیچ کجای این کشور تبدیل به شهرستان نشده و این قضیه مسکوت مانده.

وی افزود: یک جمعیت 60 هزار نفری با یک اورژانس که گاها بسیار دیر در حوادث حاضر می شوند اما جا داد وجدان خودمان را زیر پا نگذاریم و تشکر کنیم از پرسنل خدوم و زحمت کش اورژانس شهر خمام که تمام تلاش خود را می کنند و دیر رسیدنشان به علت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است.

وی خطاب به فرماندار رشت گفت: می خواهیم شهر خمام باز شود. ما این قول را به مردم خمام داده ایم.

غیاثی در پایان قهرمانان واقعی این مرز و بوم را شهدای هشت سال دفاع مقدس نامید و گفت: آن ها در جبهه های حق علیه باطل خم شدند تا امثال ما امروز بمانیم.

برگزاری نمایش و اجرای قرعه کشی

برگزاری مسابقه های مختلف از دیگر بخش های این مراسم بود، مسابقه بین آقایان و مسابقه بین سه زوج جوان دو مسابقه ای بود که بین شرکت کنندگان برگزار شد.

در ادامه گروه هنری صدا و سیما به اجرای نمایش پرداختند.

در پایان نیز به چند نفر از شرکت کنندگان مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.

حواشی

-استقبال از این مراسم به حدی بود که با وجود حدود 1800 صندلی بسیاری مجبور شدند که ایستاده مراسم را تماشا کنند.

-این مراسم میهمان ویژه ای داشت که از جمله آن می توان به سید عیسی مهدوی و سید ولی الله عظمتی فرماندار فعلی و سابق رشت اشاره نمود.

-در زمان اجرای قطعه موسیقایی توسط رشید زیبانگار صدای میکروفون به مدت چند دقیقه قطع شد.

-نبود سطل زباله در محیط بازارچه هفتگی سبب شد زباله های بسیاری بر روی زمین ریخته شود.

3532

-با توجه به اطلاع رسانی متعدد در خصوص عدم سوزاندن کاه و کلش، دود ناشی از سوزاندن آن ها چشمان حاضران را آزار داده و تنفس را دشوار می نمود. تصویر زیر گویای این حقیقت تلخ است:

34

 در ادامه تصاویر جشن گنبد طلایی را مشاهده می نمایید: 

0

2 3 4 6 7 9 10 12 13 14 15 16 20 21 22

انتهای پیام/264

 

 

 

اخبار مرتبط:

جشن بزرگ گنبد طلایی با استقبال پرشور خمامی ها برگزار شد/ گزارش تصویری ۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. عمار رهبری
     | 2015/09/1 - 15:34
    پاسخ

    لطفاً همیشه راجع به زمان و مکان برگزاری مراسم شهداء اطلاع رسانی نمائید. با تشکر. (مثلاً فردا ساعت 5/5 مراسم شهید موسوی در اشکیک است).

    • خوبان
       | 2015/09/1 - 15:53
      پاسخ

      با تشکر از حسن نظر شما کاربر محترم
      سایت خبری تحلیلی خوبان خبر بر خود وظیفه می داند اخبار یادواره های شهدای گرانقدر را به صورت صحیح و به موقع اطلاع رسانی نماید.

  2. علی
     | 2015/09/1 - 21:35
    پاسخ
    +1
    0

    با تشکر از زحمات علیرضا پورهادی شهردار محترم خمام و همچنین تشکر از شورای شهر خمام واقعا برگزاری این مراسمات در زمانی که فضای شادی کم شده به جا و مناسب بود.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads