کد خبر: 88121 - تاریخ: دوشنبه، 31 آگوست 2015 - 16:33

اظهارنظر عجیب مجری انتخابات

وزیرکشور: قرار است روحانی 8 سال رئیس‌جمهور باشد!

وزیر کشور دولت حسن روحانی که در واقع مسؤول اجرایی انتخابات است در اظهارنظری عجیب و شائبه‌برانگیز گفت قرار است دولت حسن روحانی 8 ساله باشد!

به گزارش خوبان به نقل از وطن امروز، وزیر کشور دولت حسن روحانی که در واقع مسؤول اجرایی انتخابات است در اظهارنظری عجیب و شائبه‌برانگیز گفت قرار است دولت حسن روحانی 8 ساله باشد!

 

عبدالرضا رحمانی‌فضلی

 

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در پاسخ به سوالی درباره آماده شدن گزارش تفریغ از عملکرد 2 ساله وزارت کشور و اینکه تاکنون که عمر دولت به نیمه رسیده چقدر از اهداف و برنامه‌های این وزارتخانه عملیاتی شده است؟ گفت: البته عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک‌چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است 8 سال رئیس‌جمهور باشند! ما به 70 درصد برنامه‌هایی که اعلام کردیم، رسیده‌ایم. من این گزارش را حتما به دولت می‌دهم و امیدوارم دیگر وزرا هم گزارش تفریغ برنامه‌هایشان را ارائه دهند. من چون در دیوان محاسبات بودم، چنین گزارشی را تدوین کردم.

به گزارش «وطن امروز»، این اظهارنظر رحمانی فضلی درحالی است که حسن روحانی روز شنبه در نشست خبری خود گفت انتخابات‌ها همیشه سالم بوده اما آنها در دولت یازدهم به گونه‌ای عمل خواهند کرد که «سلامت انتخابات» برای مردم کاملا محسوس باشد! اینکه تاکید رحمانی‌فضلی بر قول و قرارهایی که می‌خواهد حسن روحانی را یک بار دیگر رئیس‌جمهور کند تا چه اندازه بر احساس سلامت انتخابات مورد نظر روحانی منطبق است، موضوعی است که خود آقایان دولتی باید درباره آن گزارش دهند. البته این اظهارنظر مجری انتخابات در دولت روحانی برای آن عده از حامیان بهانه‌جوی دولت که همواره بهانه سلامت انتخابات را پیش کشیده‌اند نیز می‌تواند درس‌آموز باشد!

 انتهای پیام/915

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads