کد خبر: 8736 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 اکتبر 2012 - 19:09

پل میدان باستانی شعار تا پایان سال به اتمام می رسد

مباحی از شهردار خواست اجازه ندهد خودروهای شخصی که در جابه‌جایی مسافران شهرهای همجوار نقش دارند در اطراف میدان شهرداری تجمع ‌کنند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود مباحی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با محکوم کردن عاملان توهین به رسول اکرم (ص)، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

وی با اشاره به تلاش کمیته درآمد و هزینه شهرداری رشت افزود: شهرداری رشت از برخی سازمان‌های دولتی مطالبه دارد که در مجموع 6 میلیارد تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: شهردار با مکاتبه به اداره‌های مذکور خواستار تسریع در مطالبه معوقه شهرداری شده است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور و تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت، تصریح کرد: پیش از این 3 میلیارد تومان هزینه حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بود که اکنون با افزایش نیرو در بدنه شهرداری ماهانه 5 میلیارد تومان باید هزینه جاری کارکنان در نظر گرفته شود.

مباحی در ادامه بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام رشت تا پایان سال جاری تاکید کرد و افزود: با پیمانکار برای اتمام پل شهید باستانی‌شعار با شهرداری رشت وارد مذاکره شده که تا پایان سال این تقاطع غیرهمسطح مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی خواستار ممانعت از تجمع مسافربرهای شخصی در میدان شهرداری رشت شد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور از کندی عملیات‌های عمرانی در شهر ابراز تاسف کرد و گفت: توسعه شهر به پروژه‌های عمرانی وابسته بوده و تعطیلی پروژه‌های نیمه کاره نگران کننده است.

موسی ناصح به عدم ترمیم حفاری‌های شهر اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه شهرداری دستور توقف عملیات به شرکت‌های حفار داده اما نسبت به ترمیم ترانشه‌ها بی‌توجهی می‌شود.

وی افزود: در مواردی نیز که ترمیم روکش آسفالت صورت گرفته به دلیل عدم زیرسازی مناسب محل ترمیم شده نشست کرده و خود مشکل‌ساز شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت به حجم انبوه تردد خودروهای شخصی در میدان شهرداری اشاره کرد و از شهردار خواست اجازه ندهد خودروهای شخصی که در جابه‌جایی مسافران شهرهای همجوار نقش دارند در اطراف میدان شهرداری تجمع می‌کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads