کد خبر: 8733 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 اکتبر 2012 - 19:04

راه‌اندازی خطوط پرسرعت در 4 محور اصلی رشت

شهردار رشت راه‌اندازی خطوط پرسرعت در چهار محور اصلی شهر را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمدعلی ثابت‌قدم ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به آغاز طرح توزیع عادلانه خدمات در محلات رشت درباره رویکرد جدید شهرداری در حوزه اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در محلات اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با شهروندان و ساماندهی درخواست‌ها، حضور و مشارکت شهروندان را در اداره شهر تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: هر چند که در بسیاری موارد درخواست‌های شهروندان و نیازهای آنها مربوط به دیگر اداره‌هاست اما بررسی و اولویت‌بندی نیازهای مناطق و نواحی شهرداری با نگاه کارشناسانه‌تری صورت می‌گیرد.

شهردار رشت ادامه داد: در محلات کم برخوردار عمده مشکل شهروندان، وضعیت اسف‌بار آلودگی آب و فاضلاب شهری است که بهداشت ساکنان این محلات را با مخاطره جدی مواجه کرده است.

این مسئول شناسایی املاکی که بتوان طبق آن خدمات عمرانی ارائه داد و شناسایی تخلفات ساختمانی و افرادی که عوارض نوسازی پرداخت نکرده‌اند را از دیگر موارد بررسی شده در محلات عنوان کرد.

وی به نقاط بحران‌خیز شهر در زمان بارندگی‌های شدید اشاره کرد و گفت: 7 نقطه بحران‌خیز شهر شناسایی شده و قرار است با حمایت مالی از طرف استانداری و بخشی نیز از بودجه شهرداری مشکل زیرساختی این مناطق برطرف شود.

به گفته ثابت‌قدم، بررسی‌ها نشان می‌دهد مسیر دیلمان به دلیل زیرسازی‌های مناسب در بارندگی اخیر دچار آبگرفتگی نشده و بخشی از آبگرفتگی‌های شهر به دلیل لایروبی نشدن رودخانه‌ها در محدوده‌ها بالای شهر و آبگرفتگی محدوده جماران به دلیل عدم زیرساخت‌های شهری در پروژه مسکن مهر بوده است.

وی به ورود پنج دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری در نظر دارد خطوط پرسرعت را در چهار محور اصلی شهر راه‌اندازی کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads